Bővül a Tesco kínálata diabetikus élelmiszerekből
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének segítségével újította meg élelmiszerkínálatát a Tesco. Több mint 100 új termékkel bővül a bio-, glutén- és laktózmentes, illetve a diabetikus élelmiszerek választéka, megkönnyítve ezzel a speciális étrendet igénylő vásárlók helyzetét.
A Tesco kiemelten kezeli vásárlói egészségét, ezért jelentős mértékben bővítette a speciális étrendet igénylők számára kínált termékek körét.
A kibővített választék négy kategóriában összesen 104 új terméket tartalmaz, és 2011. július 25-től kerül a polcokra. Az áruházakban megkülönböztető jelzésekkel hívják fel a vevők figyelmét az újdonságra, illetve hasznos ismereteket nyújtanak a kihelyezett információs füzetek. Magyarország legnagyobb fitnesz eseményén, a több mint 8 000 embert megmozgató Tesco Fittaréna helyszínein külön standoknál kóstolhatják meg az újdonságokat az érdeklődök. A legbővebb felhozatallal eddig is, és a jövőben is a 44 termékkel 257 darabosra bővült biotermék kínálat bír.
Az említett mennyiség háromféle pékárut, 78 féle tejterméket, és 176 féle szárazáru terméket tartalmaz, melyek legnépszerűbb cikkei között az üdítőitalok, az új ízesítésű köles golyók, és a gyümölcsös, illetve gyógyteák szerepelnek. A cukorbetegségben szenvedők számára szélesedik leginkább a kínálat, ők 52 új árucikk közül választhatnak, mely 60%-os növekedést jelent. Számukra négy teljesen új kategória jelenik meg: sörök, tészták, gyümölcs- és zöldségkonzervek, illetve lisztek. A legnagyobb áruházakban megújuló pékségekben pedig négy új finomságot kóstolhatnak. A gluténmentes választék két teljesen új kategóriával, nyolc új termékkel szélesedik. A 22%-os bővülésnek köszönhetően a gluténmentes termékek száma így 37-re nőtt. Az említett két új kategóriában számos zsemlemorzsa és pudingpor között válogathatnak a vásárlók, míg a slágerterméknek valószínűleg az új formátumú tészták és Abonett kenyerek számítanak majd.
A laktózmentes választékban találunk számos sajtfélét, túrót, joghurtot, túró rudit, tejfölt, tejszínt, és természetesen tejet is. Előreláthatólag szeptemberben bővül tovább a pékáru kínálat, így bő egy hónap múlva további újdonságok ízesítik meg a speciális étrendet igénylők mindennapjait.
A polcokra kerülő készítményeket a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége is ellenőrizte, az általuk jóváhagyott termékeknél feltüntetésre került a szövetség logója. A kínálat kiterjesztését az MDOSZ kutatása előzte meg, mely széles körben felmérte a vásárlók igényeit, így a Tesco és az MDOSZ garantálja a fogyasztók által megkívánt változatosságot.
„A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége üdvözölte a Tesco azon törekvését, hogy bővítse speciális étrendekbe illeszthető termékeinek kínálatát. Örömmel tölt el bennünket, hogy előzetes kutatásunkkal mi is részesei lehettünk e nagyszerű kezdeményezésnek. Ezzel az együttműködéssel, szövetségünk is hozzájárult, hogy egy, az egész országot lefedő áruházban ekkora mértékben bővülhetett ezeknek a termékeknek a választéka” – nyilatkozta Antal Emese, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke. A Tesco reméli, hogy törekvése elnyeri látogatói tetszését, az egyedi diétán élőknek megkönnyítheti a mindennapjait, és szélesebb körben elterjedhet az egészséges, kiváló magyar termékeket tartalmazó biokínálat is.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >