Bővül a SPAR UK és a „Too Good To Go” együttműködése
Bevezető kísérleti fázist követően most mind a 275 üzletére kiterjeszti a SPAR UK együttműködését az élelmiszer-hulladék csökkentését célzó applikációval, a 2016-ban indult Too Good To Go-val.
Az együttműködés keretében minden nap végén a SPAR-üzletekben megmaradt friss élelmiszert – zöldséget-gyümölcsöt, pékárut, szendvicset, süteményt, húst, pizzát, készételt és édességet – tartalmazó „Varázscsomagok” készülnek, amelyeket a Too Good To Go app használói kedvezményes áron megvásárolhatnak.
2020 decemberében a SPAR International globális együttműködést jelentett be a dán vállalkozással, és idén februárban Ausztriában is a SPAR volt az első olyan élelmiszer-kereskedő, amely partnerségre lépett a Too Good To Goval.
Kapcsolódó cikkeink
Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >SPAR: stratégiai válasz a munkaerőpiaci kihívásokra a belső fejlesztés erejével
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja: a Talent Expand…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >