Bővül a MOL-üzletek kínálata
A kötelező vasárnapi zárva tartás nagy nyertesei a benzinkutak, az itt lévő boltok ugyanis a jogszabály szerint nyitva maradhatnak akkor is, amikor a nagy üzletek nem – írja az index.
A Molnál 170 helyen nagyjából száz új termékkel bővült a kínálat, megjelentek az alapvető élelmiszerek, a hálózat harmadában pedig van pékáru is. Lars Höglund, a Mol kiskereskedelmi ügyvezető igazgatója az Indexnek elmondta, az elmúlt két hónapban nemcsak több lett a vásárló, de egy egészen új vevői réteg is megjelent a kutakon.
Most pedig még egy lépést tesz azért a cég, hogy becsalja a vevőket, önálló márkát indítanak Fresh Corner néven. Lars Höglund szerint az lenne a cél, hogy ezekben a boltokban akár a mindennapi bevásárlást is el lehessen intézni a szokásos kisbolti árakon.
A felturbózott Mol-üzleteket először tíz kúton tesztelik, ha pedig bejön, átalakítják a benzinkutak jelentős részét. Azt mondják, ennek a lépésnek nincs közvetlen köze a vasárnapi zárva tartáshoz, egyébként is belevágtak volna.
A cég múlt héten jelentette be, hogy megnyitotta az első töltőállomását Prágában, és hogy idén további 80 benzinkutat nyit Csehországban. Most 192 kutat üzemeltetnek Slovnaft, Pap Oil és Lukoil márkanevek alatt Csehországban, az Eni-akvizíció lezárásával pedig az év végére összesen 317 töltőállomással a cseh üzemanyagpiac második legnagyobb szereplőjévé válnak.
Lars Höglund elmondta, a Mol a következő két évben befejezi a cseh hálózat arculatváltását, és két márkára egyszerűsíti le azt: a Molra és a Pap Oil-ra, a kutak kétharmadán lesz Mol-felirat. A kiskereskedelmi igazgató bízik benne, hogy még az év vége előtt újabb akvizíciót jelenthetnek be a kisker üzletágban. (index, JM)
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >