Bővül a MOL-üzletek kínálata
A kötelező vasárnapi zárva tartás nagy nyertesei a benzinkutak, az itt lévő boltok ugyanis a jogszabály szerint nyitva maradhatnak akkor is, amikor a nagy üzletek nem – írja az index.
A Molnál 170 helyen nagyjából száz új termékkel bővült a kínálat, megjelentek az alapvető élelmiszerek, a hálózat harmadában pedig van pékáru is. Lars Höglund, a Mol kiskereskedelmi ügyvezető igazgatója az Indexnek elmondta, az elmúlt két hónapban nemcsak több lett a vásárló, de egy egészen új vevői réteg is megjelent a kutakon.
Most pedig még egy lépést tesz azért a cég, hogy becsalja a vevőket, önálló márkát indítanak Fresh Corner néven. Lars Höglund szerint az lenne a cél, hogy ezekben a boltokban akár a mindennapi bevásárlást is el lehessen intézni a szokásos kisbolti árakon.
A felturbózott Mol-üzleteket először tíz kúton tesztelik, ha pedig bejön, átalakítják a benzinkutak jelentős részét. Azt mondják, ennek a lépésnek nincs közvetlen köze a vasárnapi zárva tartáshoz, egyébként is belevágtak volna.
A cég múlt héten jelentette be, hogy megnyitotta az első töltőállomását Prágában, és hogy idén további 80 benzinkutat nyit Csehországban. Most 192 kutat üzemeltetnek Slovnaft, Pap Oil és Lukoil márkanevek alatt Csehországban, az Eni-akvizíció lezárásával pedig az év végére összesen 317 töltőállomással a cseh üzemanyagpiac második legnagyobb szereplőjévé válnak.
Lars Höglund elmondta, a Mol a következő két évben befejezi a cseh hálózat arculatváltását, és két márkára egyszerűsíti le azt: a Molra és a Pap Oil-ra, a kutak kétharmadán lesz Mol-felirat. A kiskereskedelmi igazgató bízik benne, hogy még az év vége előtt újabb akvizíciót jelenthetnek be a kisker üzletágban. (index, JM)
Kapcsolódó cikkeink
Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel…
Tovább olvasom >Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >