Bővül a Coop franchise hálózata
Több mint kétszáz üzlettel bővül az eddig 3000 bolttal rendelkező Coop üzletlánc, miután három új cég csatlakozik a Coop franchise hálózatához – közölte Csepeli Lajos, a Co-op Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke hétfőn Budapesten. A csatlakozás éves szinten mintegy 80-90 milliárd forinttal növeli a csoport árbevételét.
A három cég – a Palóc Nagykereskedelmi Kft., a Polus Coop Kereskedelmi és Ipari Zrt., valamint a Piliscsoport Kereskedelmi Kft. – korábban a CBA franchise rendszeréhez tartozott, de a cégek vezetői úgy gondolták, hogy a további stabil üzleti működés, a kiszámíthatóság és a fejlesztési lehetőségek miatt csatlakoznak a Coop csoporthoz – mondta Bogdán József, a Polus Coop Kereskedelmi és Ipari Zrt. elnök-igazgatója a csatlakozók nevében.
Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója hozzátette: a Coop csoport árbevételét a csatlakozás éves szinten mintegy 80-90 milliárd forinttal növeli, az idén az eddig várt 530 milliárd forint körüli árbevétel 20-25 milliárd forinttal növekedhet.
A csatlakozó cégekről elmondta: a Palóc Nagykereskedelmi Kft. múlt évi árbevétele mintegy 40-41 milliárd forintot tett ki, a céghez 78 saját és további mintegy félszáz társult partnerüzlet tartozik. A Polus Coop-nak 38 saját üzlete van, és a múlt évi árbevétele több mint 18 milliárd forint volt. A Piliscsoport Kereskedelmi Kft. tavaly több mint 24 milliárd forint árbevételt könyvelt el, a cég saját üzleteinek száma 50, a tárult boltoké 35.
A csatlakozási megállapodást a három cég a múlt hónap végén írta alá a Coop-pal – mondta Varga Sándorné, a Palóc Nagykereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója az MTI-nek.
A Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója újságírói kérdésre válaszolva elmondta: a Match üzletek megvételéről folytatott tárgyalások a célegyenesben vannak. Hozzátette azonban, hogy már nem cégek, hanem ingatlanok megvásárlásáról folynak az egyeztetések, mert az eladó tárgyalás közben koncepciót váltott. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >