Bővül a Békési pálinkacsalád
A Békési Pálinkafőzde idén ünnepli fennállásának 35. évfordulóját. Hazánk egyik legnagyobb kereskedelmi főzdéje az évfordulóra prémium termékcsaládját új taggal bővítette, debütál a Békési Barackpálinka.
A Békési Zrt. legsikeresebb terméke az eredetvédett gyümölcsből készült Békési Szilvapálinka, melyhez az alapanyagot a 27 hektárnyi saját szilvaültetvényből és a helyi lakosok gyümölcséből nyerik.
„A cél egyértelmű, mindenki ízlésének megfelelni.” – mondja Szűcs Gábor, a Békési Zrt. igazgatósági elnöke, majd hozzáteszi – „Ez a szándék kiegészül azzal, hogy az elmúlt évek minőségi versenye megannyi izgalmas technológiai megoldást hozott magával, így a számítógép vezérléssel irányított erjesztést követően most egyszerre van jelen a hagyományos kétlépcsős kisüsti és a modern oszlopos rendszerű technológia is a főzdében.”
A különböző főzési eljárások mindegyikében ott rejlik a tökéletesség, amit nem tud más kicsalni belőle, csak az évtizedes tapasztalat.
A főzde évfordulója alkalmából új taggal bővítette a prémium termékcsaládot, debütál a Békési Barackpálinka. Kivételesen telt és édes ízekkel megáldott gyümölcsélmény. Illatában megtaláljuk az érett, zamatos sárgabarackban fellelhető citrusosságot, frissességet, ízében pedig nagymamáink baracklekvárja köszön vissza.
A prémium termékcsalád 3. tagja a tizenkét évig érlelt Békési Single Barrel Whisky. Békési Sándor, kereskedelmi vezető szerint whiskyfogyasztóként az ötlet nem is olyan furcsa, hisz a berendezés gabonapárlat főzésére ugyanúgy alkalmas. Csupán a whisky zamatát adó érleléshez kellett tölgyfa hordókat beszerezni, melyeket kádárok készítettek fel, a belsejüket enyhén pirítva. 12 év érlelést követően a Békési Single Barrel-t hordónként palackozzák, a címkén feltüntetve a hordó sorszámát, így nem meglepő, hogy egymás mellett kóstolva az egyes tételeket, színben, illatban és ízben is különbözőségeket fedezhetünk fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >15 perc hírnév Kínában – A nap videója
15 percre mindenki híres lehet! – van-e, aki nem ismeri…
Tovább olvasom >