Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn több mint 100 üzletében.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A kezdeményezést a kereskedő az év folyamán további egységekre is kiterjeszti. Az új koncepció részeként a vásárlók hétnapos „vázagaranciával” rendelkező csokrokat, valamint nagyméretű zöld növényeket is vásárolhatnak.
A választékban holland rózsák, liliomok és akár 1,8 méteres Pachira növények is megtalálhatók.
Az üzletekben virágcserepeket, vázákat és üdvözlőkártyákat is kínálnak, emellett egyedi csokorrendelés és házhoz szállítás is elérhető. A kereskedő az összes virágot és növényt tanúsított termelőktől szerzi be, ezzel biztosítva azok hosszabb frissességét.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális megoldással csökkenti az élelmiszerpazarlást az Albert Heijn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növények újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >