Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn több mint 100 üzletében.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A kezdeményezést a kereskedő az év folyamán további egységekre is kiterjeszti. Az új koncepció részeként a vásárlók hétnapos „vázagaranciával” rendelkező csokrokat, valamint nagyméretű zöld növényeket is vásárolhatnak.
A választékban holland rózsák, liliomok és akár 1,8 méteres Pachira növények is megtalálhatók.
Az üzletekben virágcserepeket, vázákat és üdvözlőkártyákat is kínálnak, emellett egyedi csokorrendelés és házhoz szállítás is elérhető. A kereskedő az összes virágot és növényt tanúsított termelőktől szerzi be, ezzel biztosítva azok hosszabb frissességét.
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >Az FMCG a legderűlátóbb, de a kereskedelem többsége is jó évet vár
A Randstad 2025 januárjában megjelenő munkaerőpiaci trendkutatása biztató, de helyenként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >