Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn több mint 100 üzletében.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A kezdeményezést a kereskedő az év folyamán további egységekre is kiterjeszti. Az új koncepció részeként a vásárlók hétnapos „vázagaranciával” rendelkező csokrokat, valamint nagyméretű zöld növényeket is vásárolhatnak.
A választékban holland rózsák, liliomok és akár 1,8 méteres Pachira növények is megtalálhatók.
Az üzletekben virágcserepeket, vázákat és üdvözlőkártyákat is kínálnak, emellett egyedi csokorrendelés és házhoz szállítás is elérhető. A kereskedő az összes virágot és növényt tanúsított termelőktől szerzi be, ezzel biztosítva azok hosszabb frissességét.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >