Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.
A vállalat bemutatta saját fejlesztésű gyümölcsital-márkáját, a Curiosát, valamint bejelentette, hogy 2025 elején piacra dobja a Dilmah Ice Tea-t.
A Curiosa gyümölcsitalok különleges gyümölcs- és fűszernövény-kombinációkkal készülnek, és nem tartalmaznak hozzáadott cukrot vagy mesterséges édesítőszereket – mondta el Daniel Buryš, a vállalat cseh és szlovák üzletágának vezérigazgatója. A Curiosa termékcsalád narancs, alma, multivitamin és eper ízekben lesz kapható különböző kiszerelésekben, például visszaváltható üvegekben, PET-palackokban és dobozokban.
A gyümölcslé-választék bevezetését megelőzte a Kofola ČeskoSlovensko és a Rauch európai gyümölcslé-gyártó közötti disztribúciós megállapodás megszűnése.
A Dilmah jegesteák két ízben – fekete tea barackkal és zöld tea jázminnal – lesznek elérhetők, alacsony cukortartalommal és mesterséges adalékanyagok nélkül. A termékek a Srí Lanka-i Dilmah teakertjeiből származó, kézzel szedett levelekből készülnek.
A Kofola, amely többek között a Kofola és Vinea üdítőitalokat, valamint Rajec és Radenska ásványvizeket gyártja, 11 gyártóüzemmel rendelkezik Közép- és Délkelet-Európában, ahol körülbelül 2000 embert foglalkoztat.
A vállalat tavaly a sörpiacra is belépett a Pivovary CZ Group megvásárlásával, amely a Kofola szerint exportnövekedési lehetőséget kínál.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Enyhébb kannabiszszabályok jönnek Csehországban
2026. január 1-jén lép hatályba a cseh büntető törvénykönyv legújabb…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Nem tetszik a cseh gazdáknak az ukrán mezőgazdasági termékek nagyobb arányú behozatala az Európai Unióba
Veszélyezteti a cseh cukorgyártást a kiválasztott ukrán termékek tervezett nagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >