Új koncepcióval debütál az Auchan Budapest X. kerületében
Az új üzletben valósul meg Magyarországon elsőként az áruházlánc „click & collect” szolgáltatása.
Digitális szolgáltatások, jó megközelíthetőség és széles árukínálat a már megszokott kedvező árakkal: így jellemezhető az Auchan új áruháza, amely közel négyezer négyzetméteren várja vásárlóit mától Budapesten. A X. kerület frekventált részén megnyílt első hazai nagyszupermarket kategoriájú, úgynevezett „Auchan superstore”-formátumú üzletben egyedülálló módon az áruházlánc internetes oldalán rendelt termékeket is átvehetik a vásárlók.
Magyarországi terjeszkedésének fontos mérföldkövéhez érkezett az Auchan Retail Magyarország. Az áruházlánc egy hazánkban még újdonságnak számító, de az USA-ban és Nyugat-Európában már bevált, a vásárlók igényeihez az eddigieknél is jobban alkalmazkodó üzletkoncepciót valósított meg Kőbányán, amely már a vállalat megújult imázsával várja vásárlóit.
Az Auchan Retail Magyarország új formátumú üzletében a szupermarketek kínálatánál jelentősen szélesebb áruválasztékot és innovatív vásárlási megoldásokat kínál kedvező árakon. A friss élelmiszer mellett szezonális és nem élelmiszer típusú termékek is helyet kapnak a polcokon, így a havi nagybevásárlást és a napi szükségletek beszerzését egyaránt könnyen, egy helyen intézhetik a családok. Az Auchan áruházláncnál most bevezetett, egyedülálló „click & collect” szolgáltatással pedig a pénztári sorbanállás is elkerülhető, hiszen az interneten megrendelt termékeket az áruház egy erre a célra elkülönített részén is át lehet venni.
„Az új koncepció szervesen illeszkedik terjeszkedési stratégiánkba, amely a már megszokott kedvező árak mellett a többcsatornás kereskedelem megvalósítását, vásárlóink még magasabb színvonalú kiszolgálását, ezáltal piaci jelenlétünk további erősítését tűzte ki célul. Ennek jegyében nyitotta meg korábban az Auchan első szupermarketjét Szekszárdon, valamint online áruházát, amely mára teljes Budapesten és a főváros agglomerációjában is elérhető” – mondta el az ünnepélyes megnyitón Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója.
„Kőbánya ma a főváros egyik legdinamikusabban fejlődő kerülete. A modernizációhoz a kormányzati, önkormányzati beruházások mellett a magánberuházások is nagyban hozzájárulnak. Örömmel vettem az új áruház megnyitásának hírét, valamint, hogy az Auchan új koncepciójával kerületünkben debütál. Bízom abban, hogy az új áruház a kőbányaiak megelégedésére szolgál majd.” – tette hozzá Kovács Róbert, Kőbánya polgármestere.
Az üzletnyitás a helyszín tekintetében is hiánypótló. Az Auchan Retail Magyarország új koncepciójának megfelelően jól megközelíthető, a vásárlókhoz közel, városi közegben elhelyezkedő ingatlant választott az áruházlánc. A X. és a szomszédos kerületekben lakók így gyalog vagy tömegközlekedéssel is egyszerűen és gyorsan érhetik el a közel négyezer négyzetméteres új áruházat, amely a Gyömrői út 99. alatt már működő kereskedelmi parkban kapott helyet.
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >