Bővíti svájci üzlethálózatát a Müller
A Müller 28,3 millió eurót invesztál svájci terjeszkedésébe, amelynek során kilenc új üzletet nyit és négy meglévő üzletét bővíti.
Ennek eredményeként a kereskedő által üzemeltetett eladótér 10.500 négyzetméterrel, összesen 91.000 négyzetméterre nő. Ez a cég történetének legnagyobb egy éven belüli hálózatbővítése az országban.
Az új üzletek többek között Zürichben, Winterthurban és Lausanne közelében nyílnak.
Emellett a Müller három további, korábban a 2023-ban megvásárolt Franz Carl Weber hálózathoz tartozó játékboltot alakít át saját üzletté. Bár az eredetileg 22 Franz Carl Weber bolt közül kilenc, a vállalat adatai szerint veszteséges üzletet a Müller bezárt, a kereskedő továbbra is kiemelten ügyel a munkahelyek megőrzésére.
A Müller Svájcban 89 üzletet működtet, melyek közül a legnagyobb Bernben található. Az üzletek közel 190.000-res választékot – melyből 11.000 kifejezetten a svájci piacra szánt – kínálnak, köztük drogériatermékeket, játékokat és parfümöket, valamint vény nélküli gyógyszereket.
A vállalat idén digitális fejlesztéseket is tervez, közöttük az online üzlet átépítését, illetve expressz átvételi lehetőség bevezetését.
A hosszú távú szakember-utánpótlás érdekében a munkavállalók képzésébe, és továbbképzésébe is invesztál – jelenleg 23 tanulót képez öt különböző szakterületen.
Kapcsolódó cikkeink
35 új Charter üzletet nyit a Consum 2025-ben
A spanyol Consum fogyasztói szövetkezet tovább bővíti Charter franchise hálózatát,…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: 100 ezer forint alatt vagy 2 millió felett
A fiataloknak átlagosan 669 ezer forint tartaléka van, a részletes…
Tovább olvasom >Ismét a Carlsberg az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre
A Carlsberg hosszú távú partnerségi megállapodást írt alá az Európai…
Tovább olvasom >Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >