Bővíti svájci üzlethálózatát a Müller
A Müller 28,3 millió eurót invesztál svájci terjeszkedésébe, amelynek során kilenc új üzletet nyit és négy meglévő üzletét bővíti.
Ennek eredményeként a kereskedő által üzemeltetett eladótér 10.500 négyzetméterrel, összesen 91.000 négyzetméterre nő. Ez a cég történetének legnagyobb egy éven belüli hálózatbővítése az országban.
Az új üzletek többek között Zürichben, Winterthurban és Lausanne közelében nyílnak.
Emellett a Müller három további, korábban a 2023-ban megvásárolt Franz Carl Weber hálózathoz tartozó játékboltot alakít át saját üzletté. Bár az eredetileg 22 Franz Carl Weber bolt közül kilenc, a vállalat adatai szerint veszteséges üzletet a Müller bezárt, a kereskedő továbbra is kiemelten ügyel a munkahelyek megőrzésére.
A Müller Svájcban 89 üzletet működtet, melyek közül a legnagyobb Bernben található. Az üzletek közel 190.000-res választékot – melyből 11.000 kifejezetten a svájci piacra szánt – kínálnak, köztük drogériatermékeket, játékokat és parfümöket, valamint vény nélküli gyógyszereket.
A vállalat idén digitális fejlesztéseket is tervez, közöttük az online üzlet átépítését, illetve expressz átvételi lehetőség bevezetését.
A hosszú távú szakember-utánpótlás érdekében a munkavállalók képzésébe, és továbbképzésébe is invesztál – jelenleg 23 tanulót képez öt különböző szakterületen.
Kapcsolódó cikkeink
Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >