Bővíti saját márkás árukínálatát a SPAR az idén
Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a SPAR, a tervek szerint csak az élelmiszerek területén több mint háromszáz új cikkel bővíti saját márkás termékeit az áruházlánc.
Kiemelkedően sok fejlesztés várható a tejtermék, a pékáru, valamint az egyebek mellett szendvicseket és salátákat kínáló kényelmi árucsoportokban – közölte a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. hétfőn az MTI-vel.
Az áruházlánc jelenleg 31 termékcsoportban 3600-nál több saját márkás árut forgalmaz, amelynek mintegy fele élelmiszer.
Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője a közleményben hangsúlyozta, a vállalat üzletpolitikájának egyik meghatározó eleme, hogy minél több termék származzon hazai, akár családi vállalkozásoktól, előállítóktól, gazdáktól és termelőktől. Folyamatosan fejlesztik saját márkás termékkínálatukat, a mennyiségi növekedésen túl ezen a területen is kiemelten fontos szempont a hazai alapanyagok minél nagyobb arányban történő felhasználása.
A SPAR Magyarország 738,9 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, ez 8,7 százalékos növekedés az előző évhez képest. A társaság 588 üzletet működtetett tavaly év végén, 34 Interspar hipermarketet, 347 szupermarketet és 207 franchise üzletet. A foglalkoztatottak száma meghaladta a 14 ezret, így tavaly év végén ötszázzal többen dolgoztak a cégnél 2019-hez képest. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >