Bővíti profilját a Matusz-Vad Zrt.

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 07. 18. 11:06

Országos szárazáru- és tejtermék-kereskedelemmel bővíti profilját az eddig fagyasztott élelmiszereket forgalmazó Matusz-Vad Zrt. – tájékoztatta közleményében a cég szerdán az MTI-t.

Az új profil várhatóan 250 millió forinttal fejeli meg az idei 7,7 milliárd forintos értékesítési tervet – közölte a vállalat az MTI érdeklődésére.

A profilbővítés előzményeként a Matusz-Vad együttműködési szerződést kötött a budapesti székhelyű LDS Logisztikai Kft.-vel. Ezzel a vállalat a magyar vendéglátás meghatározó ellátójává vált. A 100 százalékban magyar tulajdonú vállalkozás a hazai gasztronómiai piacon, továbbá Ausztriában, Szlovákiában és Romániában több ezer vevőt szolgál ki. Az exportértékesítés a teljes árbevétel közel 15 százalékát adja.

Az új termékkörökkel, egyebek között a tejtermékekkel, a felvágottakkal, tésztákkal egyelőre csak a belföldi partnereiknek kínálnak alternatívát a beszerzés optimalizálására. Az új portfolió emellett magában foglalja a konzervek, a vegyi áruk széles választékát. Elsősorban magyar gyártók termékeivel terveznek piacra lépni. Az értékesítésben a hangsúlyt a közétkeztetésre, a szállodaláncokra, valamint a nagyobb konyhákat üzemeltető cégekre helyezik.

Olyan portfolió kialakításán dolgozik a tavaly 7,1 milliárd forintos forgalmat elért vállalkozás, amellyel meg tudnak felelni egy ötcsillagos szálloda elvárásainak, ugyanakkor megfelelő minőségű termékkört tudnak biztosítani a közétkeztetés számára is – fogalmazott a közleményben Matusz Balázs, a vállalat elnök-vezérigazgatója. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink