Bővíti piackereső szolgáltatását a NAK
Egyre népszerűbbek a termelői piacok, jelenleg már 260 működik belőlük az országban. A termelői piacokon mindenki csak a saját maga által termelt, előállított árut értékesítheti, egyre több vásárló keresi ezt a közvetlen értékesítési formát. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) szándéka, hogy minél többen válasszák a termelői és hagyományos piacokat rendszeres bevásárlásuk helyéül, továbbá, hogy a termelők, az élelmiszer-előállítók és a fogyasztók közötti közvetlen kapcsolat erősödjön.
A NAK portálján (www.nak.hu) országos, térképes piackereső szolgáltatással is segíti a leendő vásárlókat és a termelőket: a felület segítségével a piacokról, valamint konkrétan az egyes termelőkről, árusokról és termékeikről is lehet informálódni. A felület többféle keresési lehetőséget is kínál, így „Piac”, „Termelő” vagy „Termék” szerint – a kívánt megyét vagy termék esetén a kívánt termékcsoportot kiválasztva. A kamara munkatársai a Piackeresőt folyamatosan frissítik, mindehhez készséggel fogadják további termelők, élelmiszer-előállítók és agrárgazdasági tevékenység keretében piacon értékesítők, valamint a falusi vendégasztal-szolgáltatók jelentkezését. Számukra a NAK Piackeresőben díjmentesen biztosított a megjelenési lehetőséget. //
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködési megállapodást kötött az agrárkamara és az agrártudományi egyetem
Együttműködési megállapodást kötött a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) a Magyar…
Tovább olvasom >Júliusig várni kell a mézédes magyar görögdinnyére
A megszokottnál később kezdődhet az idén a hazai dinnyeszezon, a…
Tovább olvasom >Agrárkamara: a fiatal gazdáknak is elérhetővé teszik az ingyenes pályázatírási szolgáltatást
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) a fiatal gazdáknak is elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >