Bővíti piacait a natúrkozmetikum-márka

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2021. 04. 12. 11:20

A koronavírus-járvány miatt világszerte megnőtt az igény az otthoni felhasználású termékekre, ezért a kelet-közép-európai régióra fókuszálva bővíti piacait és tovább fejlődik a családi cégből külföldön is terjeszkedő vállalattá bővülő Ilcsi natúrkozmetikum-márka, amely már mintegy 30 országban van jelen.

 

A magyar márka a koronavírus miatti lezárások időszaka alatt 70 százalékkal kevesebbet értékesített a kozmetikai szalonok részére, amely a cég eladásokból származó bevételeinek közel felét adta.

A RENDKÍVÜLI HELYZET ÉS A KOZMETIKAI SZALONOK FORGALMÁNAK VISSZAESÉSÉNEK ELLENÉRE A CÉG 5 SZÁZALÉKKAL TUDTA NÖVELNI TAVALY AZ ÉRTÉKESÍTÉSI ÁRBEVÉTELÉT, amely 943 millió forintot tett ki.

A disztribútori rendszer által többek között Kínában és az Egyesült Államokban is jelen vannak a hungarikumnak minősített, hazai alapanyagokból készült termékek.

A cég a közeljövőben

MEGERŐSÍTI JELENLÉTÉT A KELET-KÖZÉP-EURÓPAI RÉGIÓBAN,

online értékesítéstámogatási eszközök bevezetésével. Az exporttevékenység növelését célozza a magyar vállalkozás azzal, hogy az angol és a lengyel mellett

ELINDÍTJA NÉMET NYELVŰ WEBSHOPJÁT IS,

amellyel Németországban és Ausztriában is megteremti a helyi nyelven történő közvetlen, online rendelés lehetőségét. A webshop magyar vevőinek körülbelül háromnegyede a járványhelyzet előtt sem járt rendszeresen kozmetikába.

Ugyan a magyar kormány biztosít a cég számára támogatást az exporttevékenység erősítésére a Kiemelt exportőr partnerségi program által, azonban a mostani fejlesztést saját forrásból valósítják meg. (portfolio.hu, Ferkó Nikolett)

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink