Bővíti piacait a natúrkozmetikum-márka
A koronavírus-járvány miatt világszerte megnőtt az igény az otthoni felhasználású termékekre, ezért a kelet-közép-európai régióra fókuszálva bővíti piacait és tovább fejlődik a családi cégből külföldön is terjeszkedő vállalattá bővülő Ilcsi natúrkozmetikum-márka, amely már mintegy 30 országban van jelen.
A magyar márka a koronavírus miatti lezárások időszaka alatt 70 százalékkal kevesebbet értékesített a kozmetikai szalonok részére, amely a cég eladásokból származó bevételeinek közel felét adta.
A RENDKÍVÜLI HELYZET ÉS A KOZMETIKAI SZALONOK FORGALMÁNAK VISSZAESÉSÉNEK ELLENÉRE A CÉG 5 SZÁZALÉKKAL TUDTA NÖVELNI TAVALY AZ ÉRTÉKESÍTÉSI ÁRBEVÉTELÉT, amely 943 millió forintot tett ki.
A disztribútori rendszer által többek között Kínában és az Egyesült Államokban is jelen vannak a hungarikumnak minősített, hazai alapanyagokból készült termékek.
A cég a közeljövőben
MEGERŐSÍTI JELENLÉTÉT A KELET-KÖZÉP-EURÓPAI RÉGIÓBAN,
online értékesítéstámogatási eszközök bevezetésével. Az exporttevékenység növelését célozza a magyar vállalkozás azzal, hogy az angol és a lengyel mellett
ELINDÍTJA NÉMET NYELVŰ WEBSHOPJÁT IS,
amellyel Németországban és Ausztriában is megteremti a helyi nyelven történő közvetlen, online rendelés lehetőségét. A webshop magyar vevőinek körülbelül háromnegyede a járványhelyzet előtt sem járt rendszeresen kozmetikába.
Ugyan a magyar kormány biztosít a cég számára támogatást az exporttevékenység erősítésére a Kiemelt exportőr partnerségi program által, azonban a mostani fejlesztést saját forrásból valósítják meg. (portfolio.hu, Ferkó Nikolett)
Kapcsolódó cikkeink
Herbiovit gyógynövényes natúrkozmetikumok
Új dimenzió a gyógynövényes bőrápolásban. A régi, elavult gyógynövényes krémeket…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Újhullámos hajápolók
A hajfestékek és színezők piacán az innováció kiemelt szerepet kap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >