Bővíti Nescafé Fusion rendszerét a Nestlé Professional
A Nestlé Professional újításokkal egészíti ki Nescafé Fusion rendszerét, amely mostantól eszpresszó alapú italokat, filterkávét és jeges italokat – mint a latte, cappuccino és mocha – is kínál. Az új szolgáltatás válasz a fogyasztók hideg és meleg italok kényelmes és személyre szabható választéka iránt egyre növekvő igényére.
A szolgáltatók 14 különböző kávégép közül választhatnak üzletük mérete, csészekapacitása és a fogyasztói igények alapján – írja a vállalat közleményében. A Nescafé Fusion már 15 piacon elérhető Ázsiában, Európában és Latin-Amerikában, és ez a kör most további 60 országgal bővül.
Reinhold Jakobi, a Nestlé Professional globális vezetője szerint a hideg italok iránti kereslet folyamatosan nő, különösen a fiatalabb generációkban, így a szolgáltatókkal szemben is egyre nagyobb a változatos kávékínálatra vonatkozó elvárás.
A Nescafé Fusion elkötelezett fenntarthatóság iránt: a készülékek 30%-ban újrahasznosított műanyagot használnak, és akár 60%-kal kevesebb energiát fogyasztanak a korábbi modellekhez képest. A rendszer forró vizet használ a főzőkamra gyors előmelegítése céljából, ezáltal működése energiatakarékosabb.
A szolgáltatók a Lifecycle Assessment Tool segítségével tudják ellenőrizni a gépek kibocsátását, vízfelhasználását és környezeti hatását. A gépeken telepített Telemetria rendszer pedig azt teszi lehetővé, hogy a Nestlé szakemberei valós időben kapják meg a hibajelentéseket és ezáltal csökkentsék a helyszíni karbantartási igényt.
A cég „Trace my Coffee” programja pedig lehetővé teszi a kávé származásának nyomon követését Spanyolországban és Hollandiában, de ezek az információk a közeljövőben az Egyesült Királyságban és Portugáliában is elérhetővé válnak.
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >