Bővíti Nescafé Fusion rendszerét a Nestlé Professional
A Nestlé Professional újításokkal egészíti ki Nescafé Fusion rendszerét, amely mostantól eszpresszó alapú italokat, filterkávét és jeges italokat – mint a latte, cappuccino és mocha – is kínál. Az új szolgáltatás válasz a fogyasztók hideg és meleg italok kényelmes és személyre szabható választéka iránt egyre növekvő igényére.
A szolgáltatók 14 különböző kávégép közül választhatnak üzletük mérete, csészekapacitása és a fogyasztói igények alapján – írja a vállalat közleményében. A Nescafé Fusion már 15 piacon elérhető Ázsiában, Európában és Latin-Amerikában, és ez a kör most további 60 országgal bővül.
Reinhold Jakobi, a Nestlé Professional globális vezetője szerint a hideg italok iránti kereslet folyamatosan nő, különösen a fiatalabb generációkban, így a szolgáltatókkal szemben is egyre nagyobb a változatos kávékínálatra vonatkozó elvárás.
A Nescafé Fusion elkötelezett fenntarthatóság iránt: a készülékek 30%-ban újrahasznosított műanyagot használnak, és akár 60%-kal kevesebb energiát fogyasztanak a korábbi modellekhez képest. A rendszer forró vizet használ a főzőkamra gyors előmelegítése céljából, ezáltal működése energiatakarékosabb.
A szolgáltatók a Lifecycle Assessment Tool segítségével tudják ellenőrizni a gépek kibocsátását, vízfelhasználását és környezeti hatását. A gépeken telepített Telemetria rendszer pedig azt teszi lehetővé, hogy a Nestlé szakemberei valós időben kapják meg a hibajelentéseket és ezáltal csökkentsék a helyszíni karbantartási igényt.
A cég „Trace my Coffee” programja pedig lehetővé teszi a kávé származásának nyomon követését Spanyolországban és Hollandiában, de ezek az információk a közeljövőben az Egyesült Királyságban és Portugáliában is elérhetővé válnak.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >