Bővíti Nescafé Fusion rendszerét a Nestlé Professional
A Nestlé Professional újításokkal egészíti ki Nescafé Fusion rendszerét, amely mostantól eszpresszó alapú italokat, filterkávét és jeges italokat – mint a latte, cappuccino és mocha – is kínál. Az új szolgáltatás válasz a fogyasztók hideg és meleg italok kényelmes és személyre szabható választéka iránt egyre növekvő igényére.
A szolgáltatók 14 különböző kávégép közül választhatnak üzletük mérete, csészekapacitása és a fogyasztói igények alapján – írja a vállalat közleményében. A Nescafé Fusion már 15 piacon elérhető Ázsiában, Európában és Latin-Amerikában, és ez a kör most további 60 országgal bővül.
Reinhold Jakobi, a Nestlé Professional globális vezetője szerint a hideg italok iránti kereslet folyamatosan nő, különösen a fiatalabb generációkban, így a szolgáltatókkal szemben is egyre nagyobb a változatos kávékínálatra vonatkozó elvárás.
A Nescafé Fusion elkötelezett fenntarthatóság iránt: a készülékek 30%-ban újrahasznosított műanyagot használnak, és akár 60%-kal kevesebb energiát fogyasztanak a korábbi modellekhez képest. A rendszer forró vizet használ a főzőkamra gyors előmelegítése céljából, ezáltal működése energiatakarékosabb.
A szolgáltatók a Lifecycle Assessment Tool segítségével tudják ellenőrizni a gépek kibocsátását, vízfelhasználását és környezeti hatását. A gépeken telepített Telemetria rendszer pedig azt teszi lehetővé, hogy a Nestlé szakemberei valós időben kapják meg a hibajelentéseket és ezáltal csökkentsék a helyszíni karbantartási igényt.
A cég „Trace my Coffee” programja pedig lehetővé teszi a kávé származásának nyomon követését Spanyolországban és Hollandiában, de ezek az információk a közeljövőben az Egyesült Királyságban és Portugáliában is elérhetővé válnak.
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >