Bővíti Nescafé Fusion rendszerét a Nestlé Professional
A Nestlé Professional újításokkal egészíti ki Nescafé Fusion rendszerét, amely mostantól eszpresszó alapú italokat, filterkávét és jeges italokat – mint a latte, cappuccino és mocha – is kínál. Az új szolgáltatás válasz a fogyasztók hideg és meleg italok kényelmes és személyre szabható választéka iránt egyre növekvő igényére.
A szolgáltatók 14 különböző kávégép közül választhatnak üzletük mérete, csészekapacitása és a fogyasztói igények alapján – írja a vállalat közleményében. A Nescafé Fusion már 15 piacon elérhető Ázsiában, Európában és Latin-Amerikában, és ez a kör most további 60 országgal bővül.
Reinhold Jakobi, a Nestlé Professional globális vezetője szerint a hideg italok iránti kereslet folyamatosan nő, különösen a fiatalabb generációkban, így a szolgáltatókkal szemben is egyre nagyobb a változatos kávékínálatra vonatkozó elvárás.
A Nescafé Fusion elkötelezett fenntarthatóság iránt: a készülékek 30%-ban újrahasznosított műanyagot használnak, és akár 60%-kal kevesebb energiát fogyasztanak a korábbi modellekhez képest. A rendszer forró vizet használ a főzőkamra gyors előmelegítése céljából, ezáltal működése energiatakarékosabb.
A szolgáltatók a Lifecycle Assessment Tool segítségével tudják ellenőrizni a gépek kibocsátását, vízfelhasználását és környezeti hatását. A gépeken telepített Telemetria rendszer pedig azt teszi lehetővé, hogy a Nestlé szakemberei valós időben kapják meg a hibajelentéseket és ezáltal csökkentsék a helyszíni karbantartási igényt.
A cég „Trace my Coffee” programja pedig lehetővé teszi a kávé származásának nyomon követését Spanyolországban és Hollandiában, de ezek az információk a közeljövőben az Egyesült Királyságban és Portugáliában is elérhetővé válnak.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >