Bővíti Nescafé Fusion rendszerét a Nestlé Professional
A Nestlé Professional újításokkal egészíti ki Nescafé Fusion rendszerét, amely mostantól eszpresszó alapú italokat, filterkávét és jeges italokat – mint a latte, cappuccino és mocha – is kínál. Az új szolgáltatás válasz a fogyasztók hideg és meleg italok kényelmes és személyre szabható választéka iránt egyre növekvő igényére.
A szolgáltatók 14 különböző kávégép közül választhatnak üzletük mérete, csészekapacitása és a fogyasztói igények alapján – írja a vállalat közleményében. A Nescafé Fusion már 15 piacon elérhető Ázsiában, Európában és Latin-Amerikában, és ez a kör most további 60 országgal bővül.
Reinhold Jakobi, a Nestlé Professional globális vezetője szerint a hideg italok iránti kereslet folyamatosan nő, különösen a fiatalabb generációkban, így a szolgáltatókkal szemben is egyre nagyobb a változatos kávékínálatra vonatkozó elvárás.
A Nescafé Fusion elkötelezett fenntarthatóság iránt: a készülékek 30%-ban újrahasznosított műanyagot használnak, és akár 60%-kal kevesebb energiát fogyasztanak a korábbi modellekhez képest. A rendszer forró vizet használ a főzőkamra gyors előmelegítése céljából, ezáltal működése energiatakarékosabb.
A szolgáltatók a Lifecycle Assessment Tool segítségével tudják ellenőrizni a gépek kibocsátását, vízfelhasználását és környezeti hatását. A gépeken telepített Telemetria rendszer pedig azt teszi lehetővé, hogy a Nestlé szakemberei valós időben kapják meg a hibajelentéseket és ezáltal csökkentsék a helyszíni karbantartási igényt.
A cég „Trace my Coffee” programja pedig lehetővé teszi a kávé származásának nyomon követését Spanyolországban és Hollandiában, de ezek az információk a közeljövőben az Egyesült Királyságban és Portugáliában is elérhetővé válnak.
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >