Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos diszkontprogramját.
A cégcsoport a nagycsaládos támogatási programját több mint 19 évvel ezelőtt indította több szövetség együttműködésével annak érdekében, hogy könnyítsen a nagycsaládokra nehezedő gazdasági terheken. A vállalat állítása szerint a programban több mint 25 ezer család jutott összesen mintegy 1,5 millió euró értékű megtakarításhoz.
A kampányban való részvételről az üzletek bejáratánál elhelyezett matrica tájékoztatja a betérő vásárlókat. A most csatlakozó hét Castilla y Leónban működő üzlet vásárlói a nagycsaládos kasszánál személyi igazolványuk bemutatásával részesülhetnek a kedvezményekből.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Brutális árverseny jöhet – úgy néz ki, itt a Mere diszkontlánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Brutális tempóban terjeszkedik az új diszkontlánc Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
