Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos diszkontprogramját.
A cégcsoport a nagycsaládos támogatási programját több mint 19 évvel ezelőtt indította több szövetség együttműködésével annak érdekében, hogy könnyítsen a nagycsaládokra nehezedő gazdasági terheken. A vállalat állítása szerint a programban több mint 25 ezer család jutott összesen mintegy 1,5 millió euró értékű megtakarításhoz.
A kampányban való részvételről az üzletek bejáratánál elhelyezett matrica tájékoztatja a betérő vásárlókat. A most csatlakozó hét Castilla y Leónban működő üzlet vásárlói a nagycsaládos kasszánál személyi igazolványuk bemutatásával részesülhetnek a kedvezményekből.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kedvezményappot indított a német Norma
Németországban új digitális kedvezményalkalmazást indított a Norma diszkontlánc június 2-án…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >