Bővíti amerikai diszkonthálózatát a Tengelmann
A Tengelmann érdekeltségébe tartozó 450 A&P üzlet mintegy fele öt éven belül átalakul Pathmark egységgé. A beruházás költsége mintegy 200 millió amerikai dollár.
A New York államban és
környékén működő üzletekből 130
egység továbbra is A&P néven működik
tovább, kínálatuk elsősorban friss árura
fókuszál. A Pathmark diszkont boltokban elsősorban
alapélelmiszereket vásárolhatnak a vevők.
Eközben a Tengelmann szeretné
növelni az A&P-ben meglévő 45%-os részesedését.
A német vállalat korábban 55%-os birtokosa volt
az A&P-nek, de a Pathmark akvizíciója miatt tíz
százaléktól megvált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >