Bővíti amerikai diszkonthálózatát a Tengelmann
A Tengelmann érdekeltségébe tartozó 450 A&P üzlet mintegy fele öt éven belül átalakul Pathmark egységgé. A beruházás költsége mintegy 200 millió amerikai dollár.
A New York államban és
környékén működő üzletekből 130
egység továbbra is A&P néven működik
tovább, kínálatuk elsősorban friss árura
fókuszál. A Pathmark diszkont boltokban elsősorban
alapélelmiszereket vásárolhatnak a vevők.
Eközben a Tengelmann szeretné
növelni az A&P-ben meglévő 45%-os részesedését.
A német vállalat korábban 55%-os birtokosa volt
az A&P-nek, de a Pathmark akvizíciója miatt tíz
százaléktól megvált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >