Bővíti alkoholmentes portfolióját a Carlsberg Hong Kongban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 12. 18. 09:40
🎧 Hallgasd a cikket:

A dán Carlsberg sörgyártó hongkongi leányvállalata bejelentette első portfólióbővítését a „Dry January” kampányra készülve. A vállalat szeptemberben stratégiai partnerséget kötött a Young Master kézműves sörfőzdével, amelynek teljes termékpalettáját – söröket és ready-to-drink italokat – a Carlsberg forgalmazza Hongkongban és Makaóban.

Nathaniel Moxom, a Carlsberg Hong Kong és Taiwan ügyvezetője akkor hangsúlyozta: a vállalat kiterjedt disztribúciós hálózata révén a fogyasztóknak szélesebb választékot kínál, és erősíti a prémium sörpiacot a térségben, most pedig a sörkategórián túl is bővíti kínálatát.

Az új alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú termékek januártól lesznek elérhetők – számolt be a The Drinks Business. A portfólióban szerepel a Poretti Zero, az Erdinger Alkoholfrei, a Young Master Zero és Another One, a Tetley’s Original Bitter, valamint az nemrégiben megújult arculatot kapott Jolly Shandy Lemon. A Carlsberg 0.0, a gyártó zászlóshajó alkoholmentes söre szintén része a kibővített kínálatnak.

A Carlsberg Hong Kong tervei között szerepel egy új, a sörökön túlmutató kategória, azaz mixerek és alkoholmentes italok bevezetése a kínálatba. Moxom kiemelte: „Büszkék vagyunk arra, hogy élen járunk a tudatos fogyasztás népszerűsítésében, és bővítjük a választási lehetőségeket. A No & Low-Alcohol, valamint a Beyond Beer portfóliónk révén a mértékletesség a modern életmódra jellemző trendekkel összhangban elérhetővé és egyben élvezetessé válik.”

A vállalat januárban átfogó fogyasztói promóciókat indít, amelyek a kiskereskedelmi és vendéglátóhelyi szegmensben egyaránt megjelennek.

Kapcsolódó cikkeink