Bővíti a Temu európai logisztikai hálózatát
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu sorra lép együttműködésre vezető logisztikai szolgáltatókkal Európában. Az elmúlt héten a brit Royal Maillel és a belga bposttal jelentett be megállapodást, amellyel célja a szállítási folyamatok egyszerűsítése és a vásárlói élmény javítása.
A Temu 2023 tavaszán lépett be az európai piacra, és rövid idő alatt meghatározó szereplővé vált az e-kereskedelemben. Az idei év első felében havonta átlagosan 116 millió európai fogyasztó látogatott a platformra, köztük 19 millió német és 16 millió francia vásárló. A gyors növekedés ellenére a vállalat a Sheinhez hasonlóan folyamatosan célkeresztben áll a Kínából származó termékek potenciális biztonsági kockázatai okán, és gyakran kritika éri a vásárlók megtévesztése miatt is – írja az Ecommerce News.
A Temu válasza a kihívásokra az európai raktárak szerepének növelése. A vállalat célja, hogy a rendelések 80%-át a kontinensen található központokból szállítsák ki, így biztosítva a gyorsabb kézbesítést. Ennek része a Local Seller Program, amely tavaly nyár óta lehetővé teszi európai kereskedők számára, hogy közvetlenül a platformon értékesítsenek. A program bővítése kiemelt prioritás, mivel a cég növekedésének üteme minden jel szerint lassul.
Az elmúlt hetekben a Temu több országban erősítette logisztikai kapcsolatait: megállapodást kötött az osztrák posta és az olasz Poste Italiane vállalattal is. Ezek az együttműködések a rendelésfeldolgozás egyszerűsítését, a szállítási idők rövidítését és a költségek csökkentését célozzák.
Az Egyesült Királyságban a Royal Mail integrációja révén a Temu Local kereskedői hozzáférhetnek a brit posta ingyenesen igénybe vehető Click & Drop rendszeréhez, amely megkönnyíti az importot és hatékonyabbá teszi a szállítási folyamatokat. Belgiumban a bpostgroup-pal kötött új megállapodás a nehezebb csomagok kezelésére és a pick-up/drop-off hálózat bővítésére fókuszál.
A Temu korábban már partnerséget alakított ki többek között a német DHL-lel, a francia La Poste-tal és a spanyol Correosszal. A vállalat célja, hogy integrált, költséghatékony és skálázható logisztikai megoldásokkal erősítse jelenlétét, és hosszú távon stabilizálja pozícióját az európai e-kereskedelmi piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Deloitte: Sok változást hoz az új transzferár rendelet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladja Graze márkáját az Unilever a Katjes Internationalnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megízlelhető csomagolópapírt mutatott be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hagyomány és az innováció jellemzi az idei karácsonyi édességpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
