Bővíti a Penny sajátmárkás kínálatát a Rewe
Az új koncepció szerint a diszkontlánc bővíti a kereskedelmi márkás kategóriák számát és emeli a termékek minőségi szinvonalát.
A kelet-németországi
térségben az áruházlánc újabb
600, régi kelet-német terméket hoz forgalomba.
A cég tervei szerint hamarosan a kínálat 30
százaléka ezekből a termékekből áll
majd. Ha a teszt sikeresnek bizonyul, akkor az áruházlánc
Észak-Németországban és Bajorországban
is hasonló irányban bővít.
A Rewe a Tengelmanntól vásárolt
330 egység mellé, idén további 160 Penny
üzletet nyit Németország-szerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >