Bővíti a Penny sajátmárkás kínálatát a Rewe
Az új koncepció szerint a diszkontlánc bővíti a kereskedelmi márkás kategóriák számát és emeli a termékek minőségi szinvonalát.
A kelet-németországi
térségben az áruházlánc újabb
600, régi kelet-német terméket hoz forgalomba.
A cég tervei szerint hamarosan a kínálat 30
százaléka ezekből a termékekből áll
majd. Ha a teszt sikeresnek bizonyul, akkor az áruházlánc
Észak-Németországban és Bajorországban
is hasonló irányban bővít.
A Rewe a Tengelmanntól vásárolt
330 egység mellé, idén további 160 Penny
üzletet nyit Németország-szerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >