Bővíti a Penny sajátmárkás kínálatát a Rewe
Az új koncepció szerint a diszkontlánc bővíti a kereskedelmi márkás kategóriák számát és emeli a termékek minőségi szinvonalát.
A kelet-németországi
térségben az áruházlánc újabb
600, régi kelet-német terméket hoz forgalomba.
A cég tervei szerint hamarosan a kínálat 30
százaléka ezekből a termékekből áll
majd. Ha a teszt sikeresnek bizonyul, akkor az áruházlánc
Észak-Németországban és Bajorországban
is hasonló irányban bővít.
A Rewe a Tengelmanntól vásárolt
330 egység mellé, idén további 160 Penny
üzletet nyit Németország-szerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >