Bővíti a Penny sajátmárkás kínálatát a Rewe
Az új koncepció szerint a diszkontlánc bővíti a kereskedelmi márkás kategóriák számát és emeli a termékek minőségi szinvonalát.
A kelet-németországi
térségben az áruházlánc újabb
600, régi kelet-német terméket hoz forgalomba.
A cég tervei szerint hamarosan a kínálat 30
százaléka ezekből a termékekből áll
majd. Ha a teszt sikeresnek bizonyul, akkor az áruházlánc
Észak-Németországban és Bajorországban
is hasonló irányban bővít.
A Rewe a Tengelmanntól vásárolt
330 egység mellé, idén további 160 Penny
üzletet nyit Németország-szerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >