Bővítette papírtermék-gyártó kapacitását az Insure ’98. Kft. Mórahalmon
Uniós támogatással raktárcsarnokot épített és bővítette papírtermék-gyártó kapacitását a Csongrád-Csanád vármegyei Mórahalmon az Insure ’98. – közölte Baráth István projektmenedzser kedden a helyszínen az MTI-vel.
A szakember a fejlesztéseket bemutató rendezvényen elmondta, a több mint 25 éves vállalkozás 2015-ben egészítette ki tevékenységi körét papírtermékek gyártásával. Elsősorban papírpoharakat készítenek, partnereik többsége a Dél-Alföldről, főként Csongrád-Csanád vármegyéből kerül ki.
A megrendelői igények növekedése a korábbi üzem, illetve a gyártókapacitás jelentős bővítését tette szükségessé. Ezért a vállalkozás mórahalmi telephelyén egy több mint 600 négyzetméteres raktárcsarnokot építettek, egy automata stancoló gépet, egy nagy teljesítményű papírpohár-gyártógépet, valamint egy direkt hajtású csavarkompresszort állítottak üzembe – tudatta a szakember. Hozzátette: az energia- és költséghatékony üzemeltetés érdekében 60 kW-s pelletkazán-rendszert és 50 kWp-s napelemes rendszert is telepítettek.
Az 1990-es évek végén vagyonvédelmi tevékenység elvégzésére alapított cég már mintegy másfél évtizede takarítási tevékenységet is végez ügyfelei – intézmények és rendezvényhelyszínek – számára. Az üzletág működését teszi hatékonyabbá az az öt nagy teljesítményű – vezetőüléses, ráállásos, illetve gyalogkíséretű – takarítógép, melyet a projekt keretében vásároltak – közölte Baráth István.
A 299 millió forintos projekt költségeiből 209,3 millió forintot feltételesen vissza nem térítendő támogatás fedezett.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a magyar magánszemélyek tulajdonában álló Insure ’98 Kft. 48 alkalmazottat foglalkoztat. A vállalkozás értékesítésből származó nettó árbevétele 2022-ben 535 millió forint volt, ami több mint 32 százalékkal haladta meg az előző évit. A cég 2021-ben 41 millió, 2022-ben 70 millió forint adózott eredményt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >A békéhez köti a gazdaság növekedését az NGM
Amíg tart a háború, addig ez a növekedési ütem a…
Tovább olvasom >