Bővítette kertészeti termékpalettáját a Praktiker
A Praktiker húsz magyarországi áruházának összesen mintegy 20 ezer négyzetméterén biztosít teret kertészeti termékeknek az idei évtől, ezek forgalma 30 százalékkal nőtt idén a tavalyi év azonos időszakához képest – tájékoztatott a barkácsáruházlánc.
A közlemény szerint a kertészeti termékpaletta bővítését az elmúlt években egyre erősödő fogyasztói igény tette szükségessé. Az idei tavasz eddigi tapasztalatai szerint a kertészeti termékek esetében a vásárlói kosár csaknem háromszorosa az átlagvásárlásoknak.
A Praktikernél jelenleg 3000 féle termék kapható, amely a kerthez kapcsolódik, a termékskála gyakorlatilag a teljes spektrumot lefedi. A legkeresettebbek a kerti szerszámok, főként a metszőollók, az ágvágók, az ásók és a gereblyék, az elektromos gépek közül pedig az ágaprítók, a talajlazítók és az ágazók. Jelentős a kereslet az egynyáriak és az évelő növények, valamint a kerti szerszámok praktikus tárolására alkalmas termékek iránt is – közölték.
A Praktiker 1998-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, jelenleg 20 áruházat működtet és csaknem 1400 embernek ad munkát, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk elérhető.
A Praktiker Kft. tavaly 32,5 milliárd forint árbevételt ért el, 7 milliárd forinttal többet, mint az előző évben, és a cég 2015-ben – hat év után – ismét nyereséges lett. A társaság 2015-öt 916 millió forintos üzemi eredménnyel zárta az előző évi, 1,2 milliárd forintot meghaladó veszteség után. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >A fiatal gazdák számára is elérhetővé teszi ingyenes pályázatírással kapcsolatos szolgáltatását a NAK
Újabb szolgáltatással segíti tagjait a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A tavasszal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >