Bővítette kertészeti termékpalettáját a Praktiker
A Praktiker húsz magyarországi áruházának összesen mintegy 20 ezer négyzetméterén biztosít teret kertészeti termékeknek az idei évtől, ezek forgalma 30 százalékkal nőtt idén a tavalyi év azonos időszakához képest – tájékoztatott a barkácsáruházlánc.
A közlemény szerint a kertészeti termékpaletta bővítését az elmúlt években egyre erősödő fogyasztói igény tette szükségessé. Az idei tavasz eddigi tapasztalatai szerint a kertészeti termékek esetében a vásárlói kosár csaknem háromszorosa az átlagvásárlásoknak.
A Praktikernél jelenleg 3000 féle termék kapható, amely a kerthez kapcsolódik, a termékskála gyakorlatilag a teljes spektrumot lefedi. A legkeresettebbek a kerti szerszámok, főként a metszőollók, az ágvágók, az ásók és a gereblyék, az elektromos gépek közül pedig az ágaprítók, a talajlazítók és az ágazók. Jelentős a kereslet az egynyáriak és az évelő növények, valamint a kerti szerszámok praktikus tárolására alkalmas termékek iránt is – közölték.
A Praktiker 1998-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, jelenleg 20 áruházat működtet és csaknem 1400 embernek ad munkát, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk elérhető.
A Praktiker Kft. tavaly 32,5 milliárd forint árbevételt ért el, 7 milliárd forinttal többet, mint az előző évben, és a cég 2015-ben – hat év után – ismét nyereséges lett. A társaság 2015-öt 916 millió forintos üzemi eredménnyel zárta az előző évi, 1,2 milliárd forintot meghaladó veszteség után. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A fiatal gazdák számára is elérhetővé teszi ingyenes pályázatírással kapcsolatos szolgáltatását a NAK
Újabb szolgáltatással segíti tagjait a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A tavasszal…
Tovább olvasom >Mindentbelehely: új közösségi tér született Budapest szívében a Praktiker támogatásával
Május 10-én adták át a „Mindentbelehely” nevű közösségi teret Budapesten,…
Tovább olvasom >Operatív idők – X. Zsendülés Kertészeti Konferencia
A tavasz beköszöntével nem csupán a természet, hanem a kertészek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >