Bővítette kertészeti termékpalettáját a Praktiker
A Praktiker húsz magyarországi áruházának összesen mintegy 20 ezer négyzetméterén biztosít teret kertészeti termékeknek az idei évtől, ezek forgalma 30 százalékkal nőtt idén a tavalyi év azonos időszakához képest – tájékoztatott a barkácsáruházlánc.
A közlemény szerint a kertészeti termékpaletta bővítését az elmúlt években egyre erősödő fogyasztói igény tette szükségessé. Az idei tavasz eddigi tapasztalatai szerint a kertészeti termékek esetében a vásárlói kosár csaknem háromszorosa az átlagvásárlásoknak.
A Praktikernél jelenleg 3000 féle termék kapható, amely a kerthez kapcsolódik, a termékskála gyakorlatilag a teljes spektrumot lefedi. A legkeresettebbek a kerti szerszámok, főként a metszőollók, az ágvágók, az ásók és a gereblyék, az elektromos gépek közül pedig az ágaprítók, a talajlazítók és az ágazók. Jelentős a kereslet az egynyáriak és az évelő növények, valamint a kerti szerszámok praktikus tárolására alkalmas termékek iránt is – közölték.
A Praktiker 1998-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, jelenleg 20 áruházat működtet és csaknem 1400 embernek ad munkát, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk elérhető.
A Praktiker Kft. tavaly 32,5 milliárd forint árbevételt ért el, 7 milliárd forinttal többet, mint az előző évben, és a cég 2015-ben – hat év után – ismét nyereséges lett. A társaság 2015-öt 916 millió forintos üzemi eredménnyel zárta az előző évi, 1,2 milliárd forintot meghaladó veszteség után. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Zsendülés 2025: Kertészeti Konferencia a szakma döntéshozóival
Szeged ad otthont a jubileumi, X. Zsendülés Kertészeti Konferenciának, amely…
Tovább olvasom >Elhivatott gazdák nélkül nincs fenntartható kertészeti fejlődés
A mezőgazdasági ágazat fenntarthatóságának elősegítése kiemelt prioritás, ugyanúgy, mint a…
Tovább olvasom >Fókuszban a zöldség-gyümölcs
2025 tavasza nem csak azért fontos a zöldség-gyümölcs ágazatban, mert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >