Bővíteni tervezi a Colruyt Group b2b üzletláncát
Jelentősen bővíteni kívánja B2B láncát, a Colruyt Professionals-t a belga Colruyt Group. A kereskedő a héten nyitja meg harmadik üzletét, és egy negyedik nyitása is tervben van – de a cél az, hogy a láncnak országszerte tíz üzlete legyen.
Az első két brüsszeli üzlet után a Colruyt szerdán, szeptember 25-én nyitja meg első Professionals üzletét Vallóniában, Liège-ben. A kereskedő azt tervezi, hogy az év vége előtt egy negyedik üzletet is nyit még a tartomány másik nagyvárosában, Charleroi-ban vagy annak közelében. A Colruyt abban bízik, hogy hosszú távon országszerte tíz Professionals üzletet működtet majd.
Az 1500 négyzetméteres liège-i üzlet egy olyan raktárépületben kapott helyet, amely korábban a kiskereskedő Newpharma online gyógyszertárához tartozott. A szélesebb folyosók, a magasabb polcok és más belsőépítészeti szempontok miatt a helyszín kiváló teret biztosít a nagy volumenű vásárlásokhoz. Az üzlet a Professional Plus tagsági kártyával rendelkező vásárlókat, azaz az éjjel-nappali boltokat, az élelmiszerüzleteket és a viszonteladókat célozza.
Az üzletben kínált választékban a közeli Colruyt üzletekben a szakemberek körében leginkább kelendő 3000 termék szerepel majd. Néhány speciális termék – például a hevítő- és dohánytermékek – tárolása egy külön zárt helyiségben történik, és azokat csak a regisztrált dohánytermék-viszonteladók vásárolhatják meg.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel növelné a növényi alapú termékek értékesítését a Lidl Belgiumban
Május 15-től a Lidl tartósan csökkenti a növényi eredetű tej-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az emberek fenntarthatósága a legfontosabb
A frissáruk piacán már az is kihívás, hogy ne „dögöljünk…
Tovább olvasom >A celebek ideje lejárt?
Egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos…
Tovább olvasom >Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >