Bővítené magyar beszállítói hálózatát a Lidl

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 12. 14. 11:18

Mintegy 220 hazai vállalkozás vett részt a Lidl Magyarország által szervezett beszállítói akadémián, amelynek célja, hogy tovább bővítse magyar beszállítói hálózatát a vállalat.

Lidl.tabla

A Lidl Magyarország Bt. szerdai közleményében felidézte: 2013 márciusában indították a Lidl a magyar beszállítókért programot.
A program sikerét mutatja, hogy az elmúlt két és fél évben 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, így több mint 400 magyar partner termékei jelentek meg a magyarországi Lidl-áruházakban, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat, a hazai termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulása előtt – közölte a társaság.
A külpiaci eredmények is javultak, míg egy éve 117 magyar beszállító 289 terméke volt jelen 12 európai országban, jelenleg 135 magyar beszállító 406 féle terméke jut el a Lidl hálózatán keresztül 12 európai országba.
A Lidl Magyarország hazai áruházaiban több mint 60 százalékos a magyar termékek aránya, a közlemény szerint ezt az arányt tovább szeretnék növelni.
Az 1930-as években Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Jelenleg több mint 160 áruházzal van jelen országszerte, és csaknem 4000 munkavállalót foglalkoztat. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink