Bővít és testre szab a Hungexpo
A gazdasági válság által leginkább érintett szektorokban szinte azonnal, érzékelhetően megcsappan a kiállítói kedv. Ezért alaposabban átgondolt, a kiállítók érdekei szerint testreszabott kiállítási koncepciókkal, magasabb hozzáadott értékkel ellensúlyozza a Hungexpo az általános gazdasági helyzetből fakadó hátrányokat. Új kiállításokat és vásárokat fejlesztenek, illetve a nagy múltú események tematikáját folyamatosan frissítik.
– A sikeres vásárok és kiállítások éppen attól sikeresek, hogy választ adnak az átrendeződő világ igényeire, kérdéseire – mondja Szántó Gabriella, a Hungexpo Vásár és Reklám Zrt. kommunikációs igazgatója. Az egymáshoz kapcsolódó témákat, szakkiállításokat egy csokorba gyűjtik, így folyamatos és kölcsönös látogató- és információáramlást biztosítanak az egyidejű kiállítások között. Jó példa erre az idei Hoventa, amely a Business Travel Show-val és egy vendégrendezvénnyel együttesen 12 ezer látogatót vonzott. 70 százalékkal nőtt a szakmai látogatók száma, ami a kiállítók számára a legnagyobb vonzerő.
A kedvezményes online jegyvásárlás és regisztráció alapvető szolgáltatásuk. A B2B-rendezvények esetében külön hangsúlyt fektetnek a kapcsolódó színvonalas szakmai programok, előadások, workshopok szervezésére. A közönségkiállításoknál pedig a vásáron és bemutatón túl kulturális vagy sportprogramok sokasága várja a látogatókat. Tudják, hogy a kihívásoknak csak minőségi szolgáltatásokkal és egyedülálló színvonalú infrastruktúrával lehet megfelelni.
– Több új kiállítást is fejlesztettünk, illetve újrakoncepcionáltunk. Igyekszünk regionális piaci szerepre törni – emeli ki Szántó Gabriella. A Hungexpo profilbővítésbe is kezdett, és konferenciahelyszínként, valamint szórakoztatóközpontként is hasznosítják a vásárterületet. A hagyományosan legerősebb kiállítás szervezői tevékenységük mellett a jövőben még nagyobb hangsúlyt helyeznek a vendégrendezvények, konferenciák kiszolgálására, valamint szórakoztató programok, szolgáltatások nyújtására. Novemberben fedett golfpályát és korcsolyapályát nyitnak a vásárközpont területén, ezzel újabb fogyasztói, látogatói csoportok – így a fiatalabb közönség – számára is vonzó célpontként jelennek meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Digitális vállalatok Magyarországon
Az elmúlt évtizedek alapján világosan látszik, hogy azok a cégek…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >