Bounty-mentes Celebrations-dobozzal kísérletezik a Mars-Wrigley az Egyesült Királyságban
Kivette a Bounty szeletet a Mars Wrigley előkarácsonyi kísérleti Celebrations dobozából az Egyesült Királyságban. A vásárlók aznap vásárolt eredeti Celebrations-dobozaikat Bounty-mentes dobozra cserélhetik egyes Tesco üzletekben egészen december 18-ig.
A kókuszos édesség helyére több Galaxy, Mars, Maltesers, Milky Way és Snickers csoki kerülhet.
A lépést válasz a legutóbbi fogyasztói felmérések eredményére, mely szerint a vásárlók 39%-a örülne, ha nem lenne a Celebrations-dobozban kókusz ízű csokoládé. A kutatásban megkérdezett 2000 18-65 éves brit vásárló 18%-a mondta azt, hogy nem szereti a Bountyt a dobozban, és 58% hozzátette, hogy ez családi vitához is vezet.
A megkérdezettek 39%-a jelezte, hogy jobb lenne a doboz Bounty nélkül, 28% pedig úgy véli, hogy egy szeletes csokoládéban egyáltalán nincs szükség kókuszra.
A vállalat mindazonáltal még nem dönt a kókuszos csokoládé végleges megszüntetéséről, hiszen a válaszadók 18%-a úgy nyilatkozott, hogy a Bounty a kedvence.
„Tavaly lehetőséget adtunk a vásárlóknak arra, hogy a nem kívánt Bounty csokoládét visszaváltsák. Most a fogyasztói igényeket figyelembe véve kipróbáljuk, milyen, ha teljesen kivesszük a Bountyt a dobozból” – mondta Emily Owen, a Celebrations vezető márkamenedzsere.
„Általában akkor derül ki, mi mennyit ér, ha az már nincs. A titokban hűséges Bounty-rajongóknak pedig még mindig van esélyük arra, hogy a kísérlet után meggondolják magukat.”
Kapcsolódó cikkeink
30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >25 millió fontból fejleszti a Britvic Egyesült Királyság-beli disztribúciós központját
25 millió fontot ruházott leicestershire-i országos elosztóközpontjának fejlesztésébe a Britvic.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >