Bounty-mentes Celebrations-dobozzal kísérletezik a Mars-Wrigley az Egyesült Királyságban
Kivette a Bounty szeletet a Mars Wrigley előkarácsonyi kísérleti Celebrations dobozából az Egyesült Királyságban. A vásárlók aznap vásárolt eredeti Celebrations-dobozaikat Bounty-mentes dobozra cserélhetik egyes Tesco üzletekben egészen december 18-ig.
A kókuszos édesség helyére több Galaxy, Mars, Maltesers, Milky Way és Snickers csoki kerülhet.
A lépést válasz a legutóbbi fogyasztói felmérések eredményére, mely szerint a vásárlók 39%-a örülne, ha nem lenne a Celebrations-dobozban kókusz ízű csokoládé. A kutatásban megkérdezett 2000 18-65 éves brit vásárló 18%-a mondta azt, hogy nem szereti a Bountyt a dobozban, és 58% hozzátette, hogy ez családi vitához is vezet.
A megkérdezettek 39%-a jelezte, hogy jobb lenne a doboz Bounty nélkül, 28% pedig úgy véli, hogy egy szeletes csokoládéban egyáltalán nincs szükség kókuszra.
A vállalat mindazonáltal még nem dönt a kókuszos csokoládé végleges megszüntetéséről, hiszen a válaszadók 18%-a úgy nyilatkozott, hogy a Bounty a kedvence.
„Tavaly lehetőséget adtunk a vásárlóknak arra, hogy a nem kívánt Bounty csokoládét visszaváltsák. Most a fogyasztói igényeket figyelembe véve kipróbáljuk, milyen, ha teljesen kivesszük a Bountyt a dobozból” – mondta Emily Owen, a Celebrations vezető márkamenedzsere.
„Általában akkor derül ki, mi mennyit ér, ha az már nincs. A titokban hűséges Bounty-rajongóknak pedig még mindig van esélyük arra, hogy a kísérlet után meggondolják magukat.”
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >