Botrányos Lidl-nyitás Cipruson
Tovább terjeszkedik a Lidl: a német diszkontlánc múlt csütörtökön hét üzletet adott át a Ciprusi Köztársaságban, és várhatóan még kettő nyílik ebben a hónapban. Elemzők agresszívnek minősítették a gyors terjeszkedést, a Lidl ugyanis alacsony áraival komoly hatással lehet a piac többi szereplőjére, elsősorban a kisboltokra.
A diszkontlánc szándékainak komolyságát jelzi, hogy 1,2 millió eurót (340 millió forint) költöttek reklámkampányra az elmúlt hetekben. Az üzletlánc tájékoztatása szerint 450 embert foglalkoztatnak majd, átlagosan 1100 eurós (302 ezer forint) bruttó kezdő fizetéssel.
A boltok nyitása azonban nem ment zökkenőmentesen. A Cyprus Mail című napilap egyenesen káoszról számolt be az egyik nicosiai üzletnél. A boltban hatalmas tömeg gyűlt össze, így a biztonsági személyzet lezárta a bejáratot, és egy ideig nem engedtek be új vevőket. A tömegben összegyűlt helybéliek természetesen nehezményezték a helyzetet, A pénztáraknál fél órás sorok alakultak ki, a bevásárlókocsik pillanatok alatt elfogytak. A parkoló zsúfolásig megtelt, a szabad helyet kereső autósok miatt a környéken komoly dugók alakultak ki – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >