Boszniába készül a Lidl
Felröppent a hír, hogy a Lidl megvásárolja a Bingot, a Bosznia-hercegovinai élelmiszerláncot. Helyi újságok már korábban beszámoltak arról, hogy a Lidl komolyan tervezi, hogy 2016-ban megjelenik a bosznia-hercegovinai piacon. Horvátországban már sikeresen működnek boltjaik, Szerbiában pedig megkezdték a telkek felvásárlását és 2016-2017 re tervezik boltjaik megnyitását. A Bingo azonban cáfolja, hogy bármilyen tárgyalások folynának a német céggel, és a piac második legerősebb szereplőiként továbbra is saját kézben kívánják tartani mintegy 160 üzletüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >