Boszniába készül a Lidl
Felröppent a hír, hogy a Lidl megvásárolja a Bingot, a Bosznia-hercegovinai élelmiszerláncot. Helyi újságok már korábban beszámoltak arról, hogy a Lidl komolyan tervezi, hogy 2016-ban megjelenik a bosznia-hercegovinai piacon. Horvátországban már sikeresen működnek boltjaik, Szerbiában pedig megkezdték a telkek felvásárlását és 2016-2017 re tervezik boltjaik megnyitását. A Bingo azonban cáfolja, hogy bármilyen tárgyalások folynának a német céggel, és a piac második legerősebb szereplőiként továbbra is saját kézben kívánják tartani mintegy 160 üzletüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >