Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt
Példaértékű teljesítmény született a hazai vállalatok körében zajló Fut a cég megmérettetésen. A Robert Bosch Kft. 2024-ben már hatodik alkalommal vívta ki a legsportosabb hazai vállalatnak járó címet a Budapesti Sportiroda népszerű versenyén, amelyen több mint 700 cég vett részt. A Bosch sportolói közel 14 ezer kilométert futottak, 1700 kilométert kerékpároztak, 500 kilométert úsztak és 400 kilométert gyalogoltak 2024-ben. Ezzel a cég nemcsak a nagyvállalatok kategóriájában, hanem a teljes mezőnyt tekintve is abszolút első helyezést ért el.
Hat év alatt háromszor a Föld körül
A Bosch budapesti, mára 2000 főt számláló sportközössége a verseny indulása óta gyűjti minden évben a kilométereket a Fut a cég megmérettetésen, 2018 óta pedig már hatodik alkalommal került a dobogó legfelső fokára az innovatív hazai nagyvállalat. „Nagyon sok munka van az elért eredményeinkben. Hatalmas ereje van az idén 11 éves sportközösségünknek, ami abból is látszik, hogy évről évre bővülő létszámmal, egyre jobb teljesítményre tudjuk sarkallni egymást. A Fut a cég versenyein sportolóinknak szinte már bérelt helye van, az elmúlt hat év során közel 120 ezer kilométert tettünk meg futva, úszva, vagy két keréken, ami akkora távolság, mintha háromszor kerültük volna meg együtt a Földet” – mondta el Popa Victor, a Robert Bosch Kft. innovációért felelős csoportvezetője, a Bosch sportközösségének vezetője.
Bosch sportközösségek országszerte
A magyarországi Bosch csoport évek óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy népszerűsítse a sportolást és rendszeres mozgásra ösztönözze munkavállalóit minden telephelyén: Budapesten, Hatvanban, Miskolcon, Makláron és Egerben. A közösségeket többek között különböző céges sportkihívásokkal, a nevezési díjak és belépők átvállalásával, mezekkel, edzésekkel, edzőkkel, felszerelésekkel, illetve pályabérléssel támogatja a vállalat. A Bosch célja a munkatársak folyamatos fejlődésének segítése, valamint a kiegyensúlyozott, rugalmas, emberközpontú munkakörnyezet megteremtése.
Így lesznek a sportteljesítményből innovációs sikerek
„Meggyőződésünk, hogy a munkatársak egészsége és jólléte a vállalat sikerének fontos pillére. Egy sportos, aktív munkahelyi közösségben sokkal ritkább a kiégés, kevesebb a betegszabadság és a kollégák hosszú távon is energikusabbak, kreatívabbak. Hiszünk abban, hogy egy innovatív vállalatnak nemcsak a technológiában, hanem a munkatársak fejlesztésében is új utakon kell járnia, és ebben a sportnak kulcsszerepe van. Azt tapasztaljuk, hogy a sport olyan „bajnoki mentalitást”: kitartást, önfegyelmet és célorientáltságot ad a kollégáknak, ami a munkájuk sikerén egyértelműen meglátszik”
– mondta el Somogyi András, a Bosch csoport humánerőforrásért felelős alelnöke Magyarországon és az Adria régióban.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia minden szinten – új korszakot nyit a Bosch az innovációban
A budapesti AI Symposiumon bemutatott fejlesztések alapján a Bosch már…
Tovább olvasom >Vegyes érzelmekkel viszonyulnak a magyarok a humanoid robotokhoz
Januártól 12–14 millió forintos áron már Magyarországon is elérhetők a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >