Kiadónk másik lapja, a Bor és Piac magazin az idei Hoventán már második alkalommal építette fel Borsziget fantázianevű standját. A Borsziget a magyar borok első kollektív bemutatkozása számottevő hazai szakkiállításon – a borászszakma ilyen jellegű közös megjelenése korábban csak a külföldi kiállításokon volt megszokott. A projekt már a februári Foodapesten is sikert aratott. Októberben a Hoventán 65-féle bort és 10-féle pálinkát kóstolhattak a látogatók, méghozzá a képletes árú, ezer forintos pohár megvásárlása után korlátlanul.
Az italok mellett a szervezők részletes adatlapokat helyeztek el, sommelier-k pedig meghatározott időpontokban szakmai borbemutatókat tartottak. A Borsziget-projekt működtetői a standon történő kóstolás mellett most is kínáltak speciális programot is: szakmai borelemző rendezvény zajlott a kiállítás egy másik pavilonjában, olyan borteszt, ahol a lap szakmai borbírái mellett a nagyközönség is részt vehetett – ezúttal édes borkülönlegességek tesztelésében.
A stand sikerén felbuzdulva a Bor és Piac magazin a jövőben rendszeresen jelen lesz a Borszigettel az élelmiszer-kereskedelmi és a vendéglátós szakma két nagy hazai seregszemléjén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >