Borsodi – Szurkolj teli torokból!

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 17. 08:00

A 18–36 év közötti, focikedvelő sörfogyasztókat célozta ez a videóversennyel és helyszíni image-megjelenéssel fűszerezett nyereményjáték. Az ATL és a kreatív a McCann Erickson Kft., a BTL-megvalósítás az Up Hungary Kft. munkáját dicséri.
A Borsodi márkastratégiájában egyik alappillér a foci és a magyar válogatott szponzorációja. A válogatott tevékenységét évek óta nem övezte akkora érdeklődés, mint 2009 őszén a magyar–svéd vb-selejtező meccsen, ahol a tét a csoportból való továbbjutás volt. Jól illeszkedett tehát a nagyszabású sporteseményhez a 2009. július 27–augusztus 30. között rendezett nyereményjáték, amelyben a sörvásárlást követő 24 órán belül a BORSODI szót kellett az online felületen keresztül beküldeni. A nyertesek a blokkal igazolták a vásárlást. A fődíj 3 db 2 fős utazás volt a Portugália–Magyarország mérkőzésre. Gazdára talált még 100 db 2 fős belépő a Magyarország–Svédország mérkőzésre, 100 db 2 fős belépő a Magyarország–Portugália mérkőzésre, valamint 50 db Magyar Válogatott mez. 138 429 beküldést regisztráltak.

Lehetőséget kínáltak még arra is, hogy személyes szurkolói üzenetével bárki hozzájáruljon a válogatott sikereihez. Az üzeneteket a válogatott-mérkőzésen mutatták be a meccs előtt, illetve a szünetben az eredményjelző kivetítőn. A 60 beküldött anyag moderálás után került fel a magyar közösségi oldalra. A regisztrált felhasználók napi 1 szavazatot adhattak az általuk legjobbnak ítélt videóra.
A magyar–svéd mérkőzésen, a himnusz alatt a legnagyobb magyar szurkolói zászlót jelenítették meg, ami a tv-közvetítésben is jól látszott. A zászló több mint 16 ezer 45×36 cm-es darabból állt. A Borsodi márkához kötődő élmény garantáltan maradandó volt, és jelentős média-visszhangot generált.
Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Goneth Jácint, az Up Hungary Kft. ügyvezetője vette át.

Kapcsolódó cikkeink