Borsodi – Szurkolj teli torokból!
A 18–36 év közötti, focikedvelő sörfogyasztókat célozta ez a videóversennyel és helyszíni image-megjelenéssel fűszerezett nyereményjáték. Az ATL és a kreatív a McCann Erickson Kft., a BTL-megvalósítás az Up Hungary Kft. munkáját dicséri.
A Borsodi márkastratégiájában egyik alappillér a foci és a magyar válogatott szponzorációja. A válogatott tevékenységét évek óta nem övezte akkora érdeklődés, mint 2009 őszén a magyar–svéd vb-selejtező meccsen, ahol a tét a csoportból való továbbjutás volt. Jól illeszkedett tehát a nagyszabású sporteseményhez a 2009. július 27–augusztus 30. között rendezett nyereményjáték, amelyben a sörvásárlást követő 24 órán belül a BORSODI szót kellett az online felületen keresztül beküldeni. A nyertesek a blokkal igazolták a vásárlást. A fődíj 3 db 2 fős utazás volt a Portugália–Magyarország mérkőzésre. Gazdára talált még 100 db 2 fős belépő a Magyarország–Svédország mérkőzésre, 100 db 2 fős belépő a Magyarország–Portugália mérkőzésre, valamint 50 db Magyar Válogatott mez. 138 429 beküldést regisztráltak.
Lehetőséget kínáltak még arra is, hogy személyes szurkolói üzenetével bárki hozzájáruljon a válogatott sikereihez. Az üzeneteket a válogatott-mérkőzésen mutatták be a meccs előtt, illetve a szünetben az eredményjelző kivetítőn. A 60 beküldött anyag moderálás után került fel a magyar közösségi oldalra. A regisztrált felhasználók napi 1 szavazatot adhattak az általuk legjobbnak ítélt videóra.
A magyar–svéd mérkőzésen, a himnusz alatt a legnagyobb magyar szurkolói zászlót jelenítették meg, ami a tv-közvetítésben is jól látszott. A zászló több mint 16 ezer 45×36 cm-es darabból állt. A Borsodi márkához kötődő élmény garantáltan maradandó volt, és jelentős média-visszhangot generált.
Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Goneth Jácint, az Up Hungary Kft. ügyvezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >