Borsodi, Beck’s, Stella Artois, Staropramen
„A Borsodi Sörgyár, mint felelősen gondolkodó vállalat, örömmel vett részt a Coop Rally rendezvénysorozatában, hogy ezzel is a felelősségteljes alkoholfogyasztás és a szabálykövető magatartás fontosságára hívja fel a figyelmet. A fogyasztói igények minél szélesebb körű kielégítése érdekében az utóbbi időszakban olyan új termékekkel jelentünk meg a hazai sörpiacon, amelyek széles tömegek számára tették elérhetővé az ízesített és különleges sörök körét. Az ízesített sörök kategóriájában a Borsodi Friss – a Nielsen júliusi piackutatási adatai alapján – piacvezető lett, amely megerősíti számunkra a jó minőségű, innovatív, hazai munkaerő által előállított termékek fontosságát a hazai piacon.”
A rendezvényhez kapcsolódó budapesti sajtótájékoztatón Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója egyfelől beszámolt a makrogazdasági környezet kedvezőtlen hatásairól, másfelől kiemelte: érzékelhető, hogy a kormány támogatja a magyar élelmiszereket, a magyar vállalkozásokat. Ez a célja ezzel a rendezvénnyel az üzletláncnak is, tette hozzá Csepeli Lajos, a Co-op Hungary igazgatóságának elnöke. A „hazai” előnyben részesítését mutatja, hogy a Coop üzletekben a magyar termékek aránya több mint 80 százalékos. Ezt az arányt pedig nem csökkenteni, hanem inkább növelni szeretné a Coop a jövőben.
Kardeván Endre, a Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkára kiemelte: Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter fővédnöksége mellett nagyon szívesen vállalta el a verseny szakmai védnökségét, mivel a Coop olyan szempontokat épít bele üzletpolitikájába, amelyek támogatandók, és remélhetőleg egyre több kereskedő azonosul ezekkel. Helyettese, a versenyen részt vevő Bognár Lajos arról beszélt, hogy a magyar mezőgazdasági és élelmiszer-ipari termékek csak akkor lehetnek versenyképesek a bel- és külföldi piacokon, ha minőségük és biztonságuk kiváló. Kiemelten fontos, hogy az előállítók képesek legyenek azokat folyamatosan megújítani.
A győztesnek járó vándorkupát az Unió Coop és a Co-op Hungary vegyes csapata vehette át a díjátadó rendezvényen. A további dobogós helyeken a Kunság-Szesz Zrt. és az Unilever Magyarország Kft. osztozott. Számos különdíj és kreatívdíj is szétosztásra került a versenyzők között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >