Borsodi, Beck’s, Stella Artois, Staropramen
„A Borsodi Sörgyár, mint felelősen gondolkodó vállalat, örömmel vett részt a Coop Rally rendezvénysorozatában, hogy ezzel is a felelősségteljes alkoholfogyasztás és a szabálykövető magatartás fontosságára hívja fel a figyelmet. A fogyasztói igények minél szélesebb körű kielégítése érdekében az utóbbi időszakban olyan új termékekkel jelentünk meg a hazai sörpiacon, amelyek széles tömegek számára tették elérhetővé az ízesített és különleges sörök körét. Az ízesített sörök kategóriájában a Borsodi Friss – a Nielsen júliusi piackutatási adatai alapján – piacvezető lett, amely megerősíti számunkra a jó minőségű, innovatív, hazai munkaerő által előállított termékek fontosságát a hazai piacon.”
A rendezvényhez kapcsolódó budapesti sajtótájékoztatón Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója egyfelől beszámolt a makrogazdasági környezet kedvezőtlen hatásairól, másfelől kiemelte: érzékelhető, hogy a kormány támogatja a magyar élelmiszereket, a magyar vállalkozásokat. Ez a célja ezzel a rendezvénnyel az üzletláncnak is, tette hozzá Csepeli Lajos, a Co-op Hungary igazgatóságának elnöke. A „hazai” előnyben részesítését mutatja, hogy a Coop üzletekben a magyar termékek aránya több mint 80 százalékos. Ezt az arányt pedig nem csökkenteni, hanem inkább növelni szeretné a Coop a jövőben.
Kardeván Endre, a Vidékfejlesztési Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkára kiemelte: Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter fővédnöksége mellett nagyon szívesen vállalta el a verseny szakmai védnökségét, mivel a Coop olyan szempontokat épít bele üzletpolitikájába, amelyek támogatandók, és remélhetőleg egyre több kereskedő azonosul ezekkel. Helyettese, a versenyen részt vevő Bognár Lajos arról beszélt, hogy a magyar mezőgazdasági és élelmiszer-ipari termékek csak akkor lehetnek versenyképesek a bel- és külföldi piacokon, ha minőségük és biztonságuk kiváló. Kiemelten fontos, hogy az előállítók képesek legyenek azokat folyamatosan megújítani.
A győztesnek járó vándorkupát az Unió Coop és a Co-op Hungary vegyes csapata vehette át a díjátadó rendezvényen. A további dobogós helyeken a Kunság-Szesz Zrt. és az Unilever Magyarország Kft. osztozott. Számos különdíj és kreatívdíj is szétosztásra került a versenyzők között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >A kormány 2027-ig több mint 20 milliárd forint forrást biztosít az akvakultúra fejlesztésére
A hazai akvakultúra kulcsszerepet játszik a horgászvizek egészséges és minőségi…
Tovább olvasom >