Borrendezvények az idei, párizsi SIAL-on
A 2010. októberi, párizsi SIAL-on megrendezett Borfórum napirendjén négy témakör szerepelt. A „Bor a SIAL-on” cím mögött négy eseményt, négy exkluzív külön-rendezvényt és még több, a sikeres vásárlást szolgáló megoldást fedezhettek fel a látogatók.
1. Az „Ecole du Vin” boriskolával együttműködésben rendezték meg a szervezők a „Best Buy” („Legjobb vásárlás”) akciót. Ezen olyan borok bemutatására és díjazására került sor, amelyek esetében különösen kedvezően alakult az ár és a teljesítmény közötti arány. E borok a legkülönbözőbb árszegmenseket képviselték, ily módon az igények teljes palettáját figyelembe vették.
2. A Borinnovációs Fórum keretében az ágazati szakemberek a hosszú távú fejlesztési elképzeléseket vitatták meg, figyelmüket a fenntartható fejlődés, a jó értékesítési tapasztalatok, valamint a fogyasztók tájékoztatásának és védelmének szempontjaira összpontosítva.
3. A Szőlőfajták Fórumán a borokat szőlőfajták szerinti kategóriákban mutatták be.
4. A bortémával foglalkozó üzleti találkozókon a beszerzési és értékesítési lehetőségek optimalizálása állt a résztvevők figyelmének középpontjában.
Ezen túlmenően a Sopexa (Franciaország országos közösségi agrármarketing szervezete) által „Az Internet a bor jövője?” címmel rendezett előadáson a borágazat új médiumok felhasználásával elérhető fejlődési lehetőségeiről tájékozódhattak a résztvevők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >