Borrendezvények az idei, párizsi SIAL-on
A 2010. októberi, párizsi SIAL-on megrendezett Borfórum napirendjén négy témakör szerepelt. A „Bor a SIAL-on” cím mögött négy eseményt, négy exkluzív külön-rendezvényt és még több, a sikeres vásárlást szolgáló megoldást fedezhettek fel a látogatók.
1. Az „Ecole du Vin” boriskolával együttműködésben rendezték meg a szervezők a „Best Buy” („Legjobb vásárlás”) akciót. Ezen olyan borok bemutatására és díjazására került sor, amelyek esetében különösen kedvezően alakult az ár és a teljesítmény közötti arány. E borok a legkülönbözőbb árszegmenseket képviselték, ily módon az igények teljes palettáját figyelembe vették.
2. A Borinnovációs Fórum keretében az ágazati szakemberek a hosszú távú fejlesztési elképzeléseket vitatták meg, figyelmüket a fenntartható fejlődés, a jó értékesítési tapasztalatok, valamint a fogyasztók tájékoztatásának és védelmének szempontjaira összpontosítva.
3. A Szőlőfajták Fórumán a borokat szőlőfajták szerinti kategóriákban mutatták be.
4. A bortémával foglalkozó üzleti találkozókon a beszerzési és értékesítési lehetőségek optimalizálása állt a résztvevők figyelmének középpontjában.
Ezen túlmenően a Sopexa (Franciaország országos közösségi agrármarketing szervezete) által „Az Internet a bor jövője?” címmel rendezett előadáson a borágazat új médiumok felhasználásával elérhető fejlődési lehetőségeiről tájékozódhattak a résztvevők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >