Borrendezvények az idei, párizsi SIAL-on

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 12. 17. 10:30

A 2010. októberi, párizsi SIAL-on megrendezett Borfórum napirendjén négy témakör szerepelt. A „Bor a SIAL-on” cím mögött négy eseményt, négy exkluzív külön-rendezvényt és még több, a sikeres vásárlást szolgáló megoldást fedezhettek fel a látogatók.

1. Az „Ecole du Vin” boriskolával együttműködésben rendezték meg a szervezők a „Best Buy” („Legjobb vásárlás”) akciót. Ezen olyan borok bemutatására és díjazására került sor, amelyek esetében különösen kedvezően alakult az ár és a teljesítmény közötti arány. E borok a legkülönbözőbb árszegmenseket képviselték, ily módon az igények teljes palettáját figyelembe vették.

2. A Borinnovációs Fórum keretében az ágazati szakemberek a hosszú távú fejlesztési elképzeléseket vitatták meg, figyelmüket a fenntartható fejlődés, a jó értékesítési tapasztalatok, valamint a fogyasztók tájékoztatásának és védelmének szempontjaira összpontosítva.

3. A Szőlőfajták Fórumán a borokat szőlőfajták szerinti kategóriákban mutatták be.

4. A bortémával foglalkozó üzleti találkozókon a beszerzési és értékesítési lehetőségek optimalizálása állt a résztvevők figyelmének középpontjában.

Ezen túlmenően a Sopexa (Franciaország országos közösségi agrármarketing szervezete) által „Az Internet a bor jövője?” címmel rendezett előadáson a borágazat új médiumok felhasználásával elérhető fejlődési lehetőségeiről tájékozódhattak a résztvevők.

Kapcsolódó cikkeink