Bormarketing Konferencia Sopronban
Az országos találkozó elsődleges célja, a már törvényileg szabályozott közösségi marketingprogram részletes tárgyalása.
Csaknem 250 résztvevőt várnak a szervezők december 6-7
között Sopronba, a VIII. Magyarországi Bormarketing Konferenciára. A
konferencia nyitó plenáris ülésén a Magyar Bormarketing Kht. képviselői
mutatják be a közösségi bormarketing tervezett működési elveit, a belföldi és
külpiaci programokat. A konferenciához kapcsolódik idén az V. VinoFem
Borverseny, amelyre Sopronban kerül sor november 26-án. A verseny bírái –
kizárólag hölgyek – hét országból érkeznek. A versenyre minősített palackos
borokkal lehet nevezni. A borverseny nyertesét a szakmai találkozó első napján,
december hatodikán hirdetik ki nagyszabású díjkiosztó ünnepség keretében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >