Borkoktél: Keverd és kóstold!
Az országos szőlész-borász szakmai önkormányzat célkitűzései között szerepel a kulturált és minőségi borfogyasztás népszerűsítése. Az elmúlt évek során számos induló kampány bizonyította, hogy a borok világát felfedezni önmagában is izgalmas dolog. Világossá vált azonban az is, hogy a borfogyasztás csökkenése nem egyszerűen ágazati probléma, hanem társadalmi jelenség, amiben meghatározó szerepe van a fiatalabb generációk idősebbektől eltérő ízlésének és elvárásainak. Az ő folyamatosan változó igényeikre a könnyen érthető minőségi borokkal és az ezekből készült vagy otthon készíthető boralapú italokkal, koktélokkal lehet válaszolni.

Epres frozé
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Ez volt a kiindulópontja a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa június végén indult Keverd és Kóstold! kampányának és borkoktélok augusztustól kezdett népszerűsítésének. A HNT kutatta a fogyasztói szokásokat, a trendek változásait, ami során egyértelművé vált, hogy a piac elmozdult a könnyedebb, színes, ugyanakkor magas minőséget képviselő italok felé, ami a Z-generáció esetében meghatározó. //
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminisztérium: tovább csökkennek a szőlő- és bortermelők adminisztrációs terhei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Borban a kettősség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jöhet akár fordulat is?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mandarin és a bűvös kocka – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hagyd örökül ha kihúnysz… – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


