Borkoktél: Keverd és kóstold!
Az országos szőlész-borász szakmai önkormányzat célkitűzései között szerepel a kulturált és minőségi borfogyasztás népszerűsítése. Az elmúlt évek során számos induló kampány bizonyította, hogy a borok világát felfedezni önmagában is izgalmas dolog. Világossá vált azonban az is, hogy a borfogyasztás csökkenése nem egyszerűen ágazati probléma, hanem társadalmi jelenség, amiben meghatározó szerepe van a fiatalabb generációk idősebbektől eltérő ízlésének és elvárásainak. Az ő folyamatosan változó igényeikre a könnyen érthető minőségi borokkal és az ezekből készült vagy otthon készíthető boralapú italokkal, koktélokkal lehet válaszolni.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/Borkoktel_opt.jpeg)
Epres frozé
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Ez volt a kiindulópontja a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa június végén indult Keverd és Kóstold! kampányának és borkoktélok augusztustól kezdett népszerűsítésének. A HNT kutatta a fogyasztói szokásokat, a trendek változásait, ami során egyértelművé vált, hogy a piac elmozdult a könnyedebb, színes, ugyanakkor magas minőséget képviselő italok felé, ami a Z-generáció esetében meghatározó. //
Kapcsolódó cikkeink
Keverd és kóstold!
Az elmúlt évek során számos olyan kampányt indított a Hegyközségek…
Tovább olvasom >Lavazza Espresso Maestro Nespresso kompatibilis kapszulák
Élvezd azon földrész aromáit, ahol a fák mélyen lélegeznek, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Valentin-napi gasztronómiai kaland Gianni Annonival a Candy szervezésében
Egy igazán különleges desszertkészítő élményre invitálta a gasztronómia szerelmeseit a…
Tovább olvasom >Ki vagy, ha mogyorót ennél? – A nap videója
Akár a Snickers őse is lehetne az ázsiai mogyorós édesség,…
Tovább olvasom >