Bor és művészet találkozása tízezer méter magasban
Idén májusban és júniusban a KLM különleges borokkal várja a World Business Class utasait. A palackokat az amszterdami Rijksmuseum festményeit ábrázoló címkékkel látta el a légitársaság, amelyhez öt tavaszi témájú festményt választott öt holland művésztől.
A KLM az Activin Wine Grouppal és a Rijksmuseummal közösen hozta létre a különleges projektet. A címkéken többek között Johannes Vermeer és Caesar Boëtius van Everdingen festménye is fellelhető, melyeknek eredetijét a műkedvelők a Rijksmuseumban tudják megcsodálni. Mind az öt festményt a hozzá illő borhoz egyedileg választották. Caesar Boëtius van Everdingen festménye, a „Lány a nagy kalapban” például Esterházy Grüner Veltliner borának palackján köszön vissza. A borokat a KLM saját szakértői válogatják, figyelembe véve, hogy az emberek máshogy élik meg az ízeket és az aromákat repülés közben. A szakemberek először a megfelelő borokat választották ki, ezut&aac ute;n kereste hozzá a légitársaság a tökéletesen passzoló festményeket.
A KLM hitvallásának tekinti, hogy utasait megismertesse a holland kultúra sokszínűségével. Ennek szellemében hozta létre a légitársaság mostani együttműködést is, hogy mikor az utasok már a fedélzeten találkoznak a művészettel, egy kis bepillantást nyerhetnek, milyen csodák várják a Rijksmuseumban.
Kapcsolódó cikkeink
Az alkoholmentes borok térnyerése: dinamikus növekedés és hazai sikerek
Az alkoholmentes borok piaca az elmúlt években jelentős növekedést mutatott,…
Tovább olvasom >Magasabb minőségű borokat készítene a Grand Tokaj Zrt.
A magasabb minőségi kategóriákba tartozó borok előállítására kell összpontosítania a…
Tovább olvasom >Megújult a PTE szőlő- és boranalitikai vizsgálatok elvégzésére alkalmas laboratóriuma
Átadták a Pécsi Tudományegyetem Szőlészeti és Borászati Kutatóintézete (PTE SZBKI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >A MentesFeszt az egészségtudatos életmód egyik legnagyobb hazai eseménye
A táplálkozási trendek sokféleségében élünk. Egyre több helyen hallhatunk a…
Tovább olvasom >