Bor és művészet találkozása tízezer méter magasban
Idén májusban és júniusban a KLM különleges borokkal várja a World Business Class utasait. A palackokat az amszterdami Rijksmuseum festményeit ábrázoló címkékkel látta el a légitársaság, amelyhez öt tavaszi témájú festményt választott öt holland művésztől.
A KLM az Activin Wine Grouppal és a Rijksmuseummal közösen hozta létre a különleges projektet. A címkéken többek között Johannes Vermeer és Caesar Boëtius van Everdingen festménye is fellelhető, melyeknek eredetijét a műkedvelők a Rijksmuseumban tudják megcsodálni. Mind az öt festményt a hozzá illő borhoz egyedileg választották. Caesar Boëtius van Everdingen festménye, a „Lány a nagy kalapban” például Esterházy Grüner Veltliner borának palackján köszön vissza. A borokat a KLM saját szakértői válogatják, figyelembe véve, hogy az emberek máshogy élik meg az ízeket és az aromákat repülés közben. A szakemberek először a megfelelő borokat választották ki, ezut&aac ute;n kereste hozzá a légitársaság a tökéletesen passzoló festményeket.
A KLM hitvallásának tekinti, hogy utasait megismertesse a holland kultúra sokszínűségével. Ennek szellemében hozta létre a légitársaság mostani együttműködést is, hogy mikor az utasok már a fedélzeten találkoznak a művészettel, egy kis bepillantást nyerhetnek, milyen csodák várják a Rijksmuseumban.
Kapcsolódó cikkeink
Díjazzák a kulturális turizmus területén kiemelkedő településeket
Az Art is Business olyan értékteremtő és -megóvó platform, amely…
Tovább olvasom >Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a…
Tovább olvasom >Nagy István: a magyar borászok ott vannak a nemzetközi szakmai élvonalban
A magyar borászok ott vannak a nemzetközi szakmai élvonalban, Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >