Bor és művészet találkozása tízezer méter magasban
Idén májusban és júniusban a KLM különleges borokkal várja a World Business Class utasait. A palackokat az amszterdami Rijksmuseum festményeit ábrázoló címkékkel látta el a légitársaság, amelyhez öt tavaszi témájú festményt választott öt holland művésztől.
A KLM az Activin Wine Grouppal és a Rijksmuseummal közösen hozta létre a különleges projektet. A címkéken többek között Johannes Vermeer és Caesar Boëtius van Everdingen festménye is fellelhető, melyeknek eredetijét a műkedvelők a Rijksmuseumban tudják megcsodálni. Mind az öt festményt a hozzá illő borhoz egyedileg választották. Caesar Boëtius van Everdingen festménye, a „Lány a nagy kalapban” például Esterházy Grüner Veltliner borának palackján köszön vissza. A borokat a KLM saját szakértői válogatják, figyelembe véve, hogy az emberek máshogy élik meg az ízeket és az aromákat repülés közben. A szakemberek először a megfelelő borokat választották ki, ezut&aac ute;n kereste hozzá a légitársaság a tökéletesen passzoló festményeket.
A KLM hitvallásának tekinti, hogy utasait megismertesse a holland kultúra sokszínűségével. Ennek szellemében hozta létre a légitársaság mostani együttműködést is, hogy mikor az utasok már a fedélzeten találkoznak a művészettel, egy kis bepillantást nyerhetnek, milyen csodák várják a Rijksmuseumban.
Kapcsolódó cikkeink
A borok suttogója vagy tudós? Avagy mit tud egy Master of Wine?
A Master of Wine (MW) hivatást ezernyi mítosz lengi körül…
Tovább olvasom >Vízválasztó év a szőlészetben: így küzdenek a borászok az aszállyal
A virágzás utáni szakaszban járó szőlőültetvények számára most kritikus a…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >