Bor és lábfétis
A bor a képzőművészetben soha nem állt távol az erotikától. A művészek persze nem érzik fontosnak, hogy ezt a tényt értelmezzék, annál többet magyaráznak rajta a marketingesek, a reklámszakemberek. Pedig talán nem is szükséges; ahogy az alábbi példa mutata: az erre épülő koncepciók (és emóciók!) enélkül is működnek.
A brazil Bela Sintra borház és étterem, valamiféle lábfetisiszta indíttatásra, vörösborainak fűtöttségét és rafinált érzékiséget – legalábbis ilyennek akarják láttatni azokat – palackkal játszó lábfejekről készült képsorozattal próbálja kihangsúlyozni. A dél-amerikai reklámosok olyan, itt-ott kétértelműnek is mondható szlogenekkel látták el a reklámfotókat, mint: Te elfelejtheted a bort holnapra, az ízlelőbimbóid nem!, vagy Mit gondolsz, Ő mivel ünnepelt a hetedik napon?”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >