Bor és lábfétis
A bor a képzőművészetben soha nem állt távol az erotikától. A művészek persze nem érzik fontosnak, hogy ezt a tényt értelmezzék, annál többet magyaráznak rajta a marketingesek, a reklámszakemberek. Pedig talán nem is szükséges; ahogy az alábbi példa mutata: az erre épülő koncepciók (és emóciók!) enélkül is működnek.
A brazil Bela Sintra borház és étterem, valamiféle lábfetisiszta indíttatásra, vörösborainak fűtöttségét és rafinált érzékiséget – legalábbis ilyennek akarják láttatni azokat – palackkal játszó lábfejekről készült képsorozattal próbálja kihangsúlyozni. A dél-amerikai reklámosok olyan, itt-ott kétértelműnek is mondható szlogenekkel látták el a reklámfotókat, mint: Te elfelejtheted a bort holnapra, az ízlelőbimbóid nem!, vagy Mit gondolsz, Ő mivel ünnepelt a hetedik napon?”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >