Bor és lábfétis
A bor a képzőművészetben soha nem állt távol az erotikától. A művészek persze nem érzik fontosnak, hogy ezt a tényt értelmezzék, annál többet magyaráznak rajta a marketingesek, a reklámszakemberek. Pedig talán nem is szükséges; ahogy az alábbi példa mutata: az erre épülő koncepciók (és emóciók!) enélkül is működnek.
A brazil Bela Sintra borház és étterem, valamiféle lábfetisiszta indíttatásra, vörösborainak fűtöttségét és rafinált érzékiséget – legalábbis ilyennek akarják láttatni azokat – palackkal játszó lábfejekről készült képsorozattal próbálja kihangsúlyozni. A dél-amerikai reklámosok olyan, itt-ott kétértelműnek is mondható szlogenekkel látták el a reklámfotókat, mint: Te elfelejtheted a bort holnapra, az ízlelőbimbóid nem!, vagy Mit gondolsz, Ő mivel ünnepelt a hetedik napon?”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >