Bor és csoki harmóniában
A bor és a csokoládé közös népszerűsítésére szervezett sajtótájékoztatót október 2-án a Magyar Édességgyártók Szövetsége és a Magyar Szőlő- és Bortermelők Szövetsége, Ízszüret a minőség jegyében címmel.Az elmúlt években Magyarországon mind a bor-, mind pedig a csokoládéfogyasztás hangsúlya a minőségi termékek irányába tolódott el. Kevesen tudják azonban, hogy ez a két élvezeti cikk egymással párosítva milyen különleges élményeket nyújthat, hangzott el a rendezvényen.
– Örvendetes tény, hogy itthon a csokoládé- és a borfogyasztás hangsúlya is a minőségi termékek irányába tolódott el az elmúlt években. Mindkét termékcsoport fogyasztói körében egyre nagyobb azok aránya, akik a magasabb minőségi színvonalú, leellenőrizhető termelőtől és gyártótól, korszerű technológiai körülmények között előállított termékeket részesítik előnyben – mondta Sánta Sándor, az Édességgyártók Szövetségének elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >