Bónuszos volt az idei karácsony
Lassan indult, de az utolsó három hétben rekordszintű forgalmat hozott a közösségi vásárlás idei karácsonyi időszaka, amelyet ekkor már a nap mint nap megdőlő rekordok jellemeztek. Mind a napi ajánlatok száma, mind az eladott bónuszok és a forgalom vonatkozásában újabb és újabb csúcsokat döntött meg ebben az időszakban a piacvezető Bónusz Brigád, így feltételezhető, hogy a közösségi vásárlóoldalak hazai történetük legerősebb negyedévét zárták. A Bónusz Brigád slágerajánlatai a karácsonyi szezonban az Ajándékkártya mellett a különféle kényeztető illetve élmény-jellegű szolgáltatások – például kozmetikai szolgáltatások, paintball, repülés vagy utazások, azon belül wellness ajánlatok – voltak.
Magyarország piacvezető közösségi vásárlóoldala, a Bónusz Brigád, karácsonyi időszakban eladott bónuszainak száma megközelítette az 50.000 darabot. Ez a kimagasló eredmény is elősegítette, hogy a Bónusz Brigád forgalma már karácsony előtt meghaladta az idei évre célul kitűzött egymilliárd forintot.
A legnépszerűbb karácsonyi ajánlatok között az Ulpius-ház könyvvásárlási utalványát, egy téli derékmelegítőt valamint az „élmény” kategóriába tartozó paintball partyt találhatjuk ajánlatonként több mint 2000 eladott bónusszal, de a repülés és a szépségápolási szolgáltatások is kelendőek voltak. Továbbra is nagyon közkedveltek az utazási ajánlatok, amelyekből csak a karácsonyi szezonban hetet kínált oldalán a Bónusz Brigád, s a legkeresettebb utazási csomagot négyszázan vásárolták meg. A nemrég bevezetett Ajándékkártyából ebben az időszakban több száz talált gazdára.
„Az év közepén nagyon erős utolsó negyedévet jósoltunk, ami szerencsére végül az elképzeléseinknek megfelelően alakult. Kifejezetten karácsonyi termékajánlataink mellett a szokásos ajánlatainkból is rengeteget vettek a brigádtagok. Eddig nem volt jellemző, és nem is nagyon lehetett például éttermi ajánlatokat, kimondottan élmény-szolgáltatásokat, például sétarepülést ilyen könnyen ajándékba adni.” – nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
„A piac árérzékenységét mi is éreztük a szezon során, ugyanakkor a drágább termékek és szolgáltatások is kelendőek voltak. Jó példa erre, hogy több mint harmincan vásároltak meg egy közel negyedmillió forintba kerülő luxus sí-utat, vagy az is, hogy reggel hétre elkapkodták a 200 ezer forintélt kínált Apple MacBook Air laptopokat.” – folytatta a trendek elemzését Heller Gábor alapító.
A Bónusz Brigád vásárlói legnagyobb részben – 67%-ban – bankkártyával fizették ki karácsonyi vásárlásaikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >