Boltot nyitott a Bónusz Brigád
A piacvezető közösségi vásárló oldal március elsején nyitja meg a Brigád Bolt kapuit, amelyet közösségi találkozóhelyként, ügyfélszolgálati pontként és egyben értékesítési helyként is használhatnak a Brigádtagok.
A Budapest belvárosában található Brigád Boltban a látogatókat friss kávéval várják, és minden segítséget megadnak a vásárláshoz, illetve a weboldal használatához. Újdonság, hogy a Boltban személyesen lehet regisztrálni valamint készpénzben kifizetni a bónuszokat. A készpénzes fizetésnél a banki befizetéssel ellentétben semmilyen igazolvány nem szükséges.
„Másfél éves évfordulónkon nyitjuk meg a Brigád Boltot, amely ismét egy olyan újdonság a közösségi vásárlás piacán, ami hazánkban egyedülálló kezdeményezés. Ezzel szeretnénk teret adni a közösség több igényének is, például a készpénz-befizetési lehetőség megteremtésére, vagy a személyes találkozás lehetőségére.” – mondta el Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. „Tagjaink sokszor személyesen is szeretnék megismerni a Brigád munkatársait és a többi vásárlót, akár tapasztalatcsere, akár csak egy kis beszélgetés céljából. A most nyíló boltunk erre remek lehetőséget biztosít. Az eddigi online programajánlók mellé egy valódi hely is tartozik mostantól, ahol a legjobb ajánlatokat Brigádáron lehet megvásárolni, legyen szó utazásról, kultúráról vagy akár gasztronómiai élvezetekről”- folytatta az alapító.
A Brigád Bolt a Madách Trade Center aljában a Madách Imre út 13-14. szám alatt, a Gozsdu udvar tőszomszédságában található. Hétfőtől péntekig 10 és 18 óra között várja a jelenlegi és új Brigádtagokat, akik parkolni az irodaház mélygarázsában tudnak. A tömegközlekedéssel érkezőknek a Deák téri csomóponttól pár perc alatt megközelíthető a bolt.
A Bónusz Brigádról:
A Heller Gábor és Kaprinay Zoltán által 2010-ben alapított Bónusz Brigád az első és legnagyobb közösségi vásárló portál Magyarországon. A cég felkutatja a legjobb helyeket, lealkudja az áraikat, és meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének. A Facebookon több mint 308 000 rajongójuk van, a vásárlók pedig a Brigádnak köszönhetően eddig több mint 2 milliárd forintot spóroltak. A Bónusz Brigád 2011 novemberében lett alapító tagja a Slevomat Group nemzetközi hálózatának, amely 7 ország piacvezető közösségi vásárló oldalát foglalja magába. A csoport regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 2 milliót, a hálózat pedig összesen 40 városban szolgálja ki ügyfeleit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >