Boltot nyitott a Bónusz Brigád
A piacvezető közösségi vásárló oldal március elsején nyitja meg a Brigád Bolt kapuit, amelyet közösségi találkozóhelyként, ügyfélszolgálati pontként és egyben értékesítési helyként is használhatnak a Brigádtagok.
A Budapest belvárosában található Brigád Boltban a látogatókat friss kávéval várják, és minden segítséget megadnak a vásárláshoz, illetve a weboldal használatához. Újdonság, hogy a Boltban személyesen lehet regisztrálni valamint készpénzben kifizetni a bónuszokat. A készpénzes fizetésnél a banki befizetéssel ellentétben semmilyen igazolvány nem szükséges.
„Másfél éves évfordulónkon nyitjuk meg a Brigád Boltot, amely ismét egy olyan újdonság a közösségi vásárlás piacán, ami hazánkban egyedülálló kezdeményezés. Ezzel szeretnénk teret adni a közösség több igényének is, például a készpénz-befizetési lehetőség megteremtésére, vagy a személyes találkozás lehetőségére.” – mondta el Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. „Tagjaink sokszor személyesen is szeretnék megismerni a Brigád munkatársait és a többi vásárlót, akár tapasztalatcsere, akár csak egy kis beszélgetés céljából. A most nyíló boltunk erre remek lehetőséget biztosít. Az eddigi online programajánlók mellé egy valódi hely is tartozik mostantól, ahol a legjobb ajánlatokat Brigádáron lehet megvásárolni, legyen szó utazásról, kultúráról vagy akár gasztronómiai élvezetekről”- folytatta az alapító.
A Brigád Bolt a Madách Trade Center aljában a Madách Imre út 13-14. szám alatt, a Gozsdu udvar tőszomszédságában található. Hétfőtől péntekig 10 és 18 óra között várja a jelenlegi és új Brigádtagokat, akik parkolni az irodaház mélygarázsában tudnak. A tömegközlekedéssel érkezőknek a Deák téri csomóponttól pár perc alatt megközelíthető a bolt.
A Bónusz Brigádról:
A Heller Gábor és Kaprinay Zoltán által 2010-ben alapított Bónusz Brigád az első és legnagyobb közösségi vásárló portál Magyarországon. A cég felkutatja a legjobb helyeket, lealkudja az áraikat, és meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének. A Facebookon több mint 308 000 rajongójuk van, a vásárlók pedig a Brigádnak köszönhetően eddig több mint 2 milliárd forintot spóroltak. A Bónusz Brigád 2011 novemberében lett alapító tagja a Slevomat Group nemzetközi hálózatának, amely 7 ország piacvezető közösségi vásárló oldalát foglalja magába. A csoport regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 2 milliót, a hálózat pedig összesen 40 városban szolgálja ki ügyfeleit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >