Bolti árak a Lidl Fesztiválüzleteiben
Nyolc évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválokra létrehozott FesztMarket üzletével, hogy külön az eseményekre szabott kínálatával a Lidl-től megszokott kedvező bolti árakon segítse a szórakozni vágyók költséghatékony kikapcsolódását. A piacvezető áruházlánc idén hazánk két meghatározó zenei eseményén, a Campus-on és a SZIN-en várja a résztvevőket.
Nyár, zene, pezsgés és fergeteges fesztiválhangulat – ez vár idén július 19-23. között a Campus és augusztus 23-26. között a SZIN látogatóira, ahol a Lidl a megújult FesztMarket üzleteivel várja a fesztiválozókat. Helyszíntől függően a Lidl FesztMarketek 150 – 200 négyzetméteres eladóterületen kimondottan a résztvevők igényeihez alakítva közel 300 – 400 különböző terméket kínálnak. A fesztiválozók gondtalan szórakozásához egyebek mellett élelmiszerekkel, így friss zöldségekkel és gyümölcsökkel, helyben sütött pékárukkal, készételekkel, grilltermékekkel, valamint a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékekkel járul hozzá a vállalat a Lidl-től már megszokott kedvező árakon.
A fesztiválüzletek kínálatában több mint 30féle zöldséget és gyümölcsöt, a helyben sütött pékáruból is bő választékot kínál a Lidl – az elmúlt év során a legkedveltebbek közé tartozott a kakaóscsiga, a töltött fánk, vagy a fahéjas tekercs –, melyek az idei kínálatában is megtalálhatóak lesznek, sőt idén már hat sütő gondoskodik arról, hogy a fesztiválozók számára a kiváló minőségű friss pékáru egész nap elérhető legyen. A készételek közül olyan finomságokat is megtalálhatunk a polcokon, mint például a bácskai rizseshús vagy a lasagne. A grilltermékek között pedig pácolt csirke- és sertéshúsok, valamint grillkolbászok is elérhetőek lesznek. A diszkontlánc igyekszik termékkínálatával mindenki számára kedvezni, így az egészséges és fenntarthatóbb táplálkozásba jól beilleszthető termékeket is elérhetővé teszi a FesztMarket üzletekben: a bio és vegetáriánus termékek mellett kizárólag növényi alapú, vegán élelmiszereket is például vegán kakaós kekszet, kókuszdesszertet, vagy akár vegán készételt is.
A Lidl a FesztMarketek mellett felállított aktivitási zónákban számos programmal, grillpulttal és konyhával is várja a fesztiválozókat, akik a fesztiválüzletben megvásárolt készételeket itt megmelegíthetik, vagy a mobil grillpultoknak köszönhetően meg is grillezzhetik. A SZIN-en pedig arra is van lehetőség, hogy a helyszínen megvásárolt alapanyagokból a fenséges ételeket a Lidl szakácsai készítsék el a résztvevőknek. A Lidl Plus applikációban pedig különböző grillmenüket és a fesztiválra készült kuponokat is aktiválhatnak a részvevők. Izgalmas játékokkal és programokkal kedveskedik a Lidl a kikapcsolódásra vágyó családoknak, fiataloknak, résztvevőknek, akik különböző nyereményjátékokban is megmérettethetik magukat. A jó hangulatról a SZIN-en külön DJ gondoskodik, így a fesztivál látogatói a Lidl chill zónájában babzsákokon pihenhetik ki a buli fáradalmait.
Az áruházlánc Lidl Plus applikációjában elérhető kedvezményes „Partner ajánlatokkal” a felhasználók tovább csökkenthetik a fesztiválbelépők árát. Ennek köszönhetően a Campus Fesztivál heti bérletét 4.000 forinttal olcsóbban, a SZIN szerdai és csütörtöki napijegyeit pedig 2.000 forinttal kedvezőbb áron vásárolhatják meg, akik érvényesítik az applikációban elérhető kuponokat. Az áruházlánc a helyszínen további fesztiválra szabott kedvezményekre jogosító kuponokat kínál vásárlóinak, melyekkel tovább csökkenthető a bevásárlás összege. A Lidl Plusban feltüntetett költési célok elérése esetén pedig ajándék kupont, további nyereményeket vagy akár Lidl brandingelt termékeket, úgy mint például zoknit, cipőt vagy pólót zsebelhetnek be és vehetnek át a regisztráltak az aktivitási zónában kialakított Gift Store-ban.
A fesztiválozók az áruházlánc HR aktivitásaival is találkozhatnak, ahol többek között egy-egy kerekasztal beszélgetés során találkozhatnak az egyik adott napi nagyszínpadi zenekar tagjaival.
Az események során a Lidl a fenntarthatóságra is nagy hangsúlyt fektet, így felelős vállalatként szelektív szemétgyűjtőket helyez ki a FesztMarketnél és az aktivitás zónákban egyaránt, továbbá külön ügyel arra, hogy ahogyan áruházaiban is, úgy kitelepülései alkalmával is minimálisra csökkentse az élelmiszerfelesleget, ami pedig mégis megmaradna, az jó helyre kerüljön. Országos szinten zajló élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten. Ennek jegyében a vállalat folytatva korábbi gyakorlatát idén is felajánlja a nyári kitelepülésein, a Campus Fesztiválon, a Lidl Balaton-átúszáson és a SZIN-en megmaradt zöldségeket, gyümölcsöket és pékárut is karitatív partnereinek, hogy segítségükkel nélkülöző családokhoz juttassa el az adományokat. A rászorulók támogatásán túl az áruházlánc pedig a környezetet is óvja, hiszen így megelőzhető az élelmiszer-hulladék keletkezése.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >