BOCI Szaloncukor
Magyarországon a szaloncukor fogyasztása és egyben a fenyőfa egyik díszítő elemeként való alkalmazása régi tradícióra tekint vissza. Évente mintegy 3500 tonnát vásárolnak belőle a hazai fogyasztók, mellyel éves forgalma meghaladja a 7 milliárd forintot, de évről évre növekvő tendenciát mutat az értékesítése. Méltán az egyik legnépszerűbb szezonális terméknek számít a karácsonyi időszakban.
A Nestlé mint piacvezető üregesfigura-gyártó eddig nem képviseltette magát a szegmensben, de az idei évben ez megváltozik!
Örömmel jelentjük be, hogy 2021 karácsonyára megérkeznek a BOCI szaloncukrok! Három ízvariánssal is jelentkezünk: meggyes-zselés, kókuszos és marcipános ízű termékekkel.
Kiszerelés: zacskós, 380 g
Szavatossági idő: 10 hónap
Bevezetés hónapja: 2021. október
Kapcsolatfelvétel: Nestlé Hungária Kft.
Kapcsolattartó: Horváth Lilla seasoanal&gifting brand manager;
e-mail: lilla.horvath@hu.nestle.com
Kapcsolódó cikkeink
Lassan újra lehet tervezni
A májusi Trade magazin BusinessMeetup&Dinner rendezvényen Noszek Péterrel, a Nestlé…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – FMCG-piaci exkluzív, vállalati döntéshozóknak
A Trade magazin idén is megrendezte hagyományos, vállalatvezetőknek szóló, félnapos…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Jó Hentes Gourmet Kalocsai parasztkolbász csípős, csemege
A Kalocsai fűszerpaprikával – mint HUNGARIKUM – készült termékcsalád megalkotásakor a…
Tovább olvasom >Iványi – Bio Csirke
Egy új, régóta várt termékkört szeretnénk bemutatni, az Iványi brand…
Tovább olvasom >„nitrilla” egyszer használatos antiallergén nitrilkesztyű
Nitrilla márkanéven, praktikus, kis kiszerelésű, prémium minőségű, okos (hővezető) nitrilkesztyűvel…
Tovább olvasom >