BNI Juliális – család és üzlet egy helyen
A nyár a fesztiválok és a családi napok ideje, széles palettáról válogathatnak azok, akik családi programot keresnek hétvégére. A rendezvényeken hagyományosan cégek is jelen vannak, arra azonban eddig nem volt példa, hogy egy esemény egyszerre szóljon üzletembereknek és a családjaiknak. Ezen kívánt változtatni a Trade magazin és a BNI üzleti kapcsolatépítő szervezet, amikor a BNI Juliális életre hívása mellett döntöttek.
Az első ilyen kkv-üzleti majálist a BNI budapesti központjában, egy gyönyörű városligeti villában rendezték meg a nyár közepén.
– Az volt az álmunk, hogy egy olyan eseményt hozzunk létre, ahol egyszerre kapnak értékes üzleti tartalmat és önfeledt családi szórakozást a résztvevő üzletemberek és a családjuk. Egy alkalmat, ahol ugyanúgy üzleti networking zajlik, ahogy a rendszeres BNI csoporttalálkozókon, azonban kötetlenebb formában, és lehetőség van egymás még jobb megismerésére – meséli Avidor András üzleti networking szakértő, a BNI Magyarország társigazgatója.
A Juliálison a délelőtt elsősorban az érkezéssel, beszélgetésekkel és reggelizéssel telt, bár a gyerekek már ekkor rávetették magukat az ugrálóvárra. Az elmaradhatatlan arcfestés és lufibohóc mellett számtalan program várta a kisebbeket, volt Lego-sarok, kreatív helyszín, logikai játékok, bábszínház és még sok más. Sőt, mint a mesében, a hatalmas Haribo maci egész nap gumicukrot osztott.
A felnőttek is hasonlóan elkényeztetve érezhették magukat: finom ételek, termékajándékok, egyedi készítésű motorok kiállítása, üzleti társasjátékok, Citroën-próbavezetés és koncertek is várták őket, hogy csak néhányat említsünk. S mégis, akik részt vettek rajta, szinte kivétel nélkül az üzleti programokat jelölték meg a nap fénypontjaként.
A konferenciateremben dr. Almási Kitti klinikai szakpszichológus a networkingről és a szex kapcsolatáról mesélt, sokszor megnevettetve a közönséget. A rendezvényen a résztvevők többek között személyesen is megismerkedhettek még Sörényi Attilával, a Fundamenta értékesítési igazgatójával és főszerkesztőnkkel, Hermann Zsuzsannával is. A záróakkord pedig Zsivola Gabriella előadása volt a Vodafone-tól, aki arról beszélt, hogyan lehet és érdemes a Vodafone tenderein a kkv-knak indulni. A rengeteg hasznos tanács mellett a beszélgetés során azt is elárulta, hogyan lett pénztelen egyetemistából sikeres értékesítő, és onnan miképp vezetett az útja a Vodafone-hoz.
A 300 fős rendezvényről 2-től 70 éves korig boldogan mentek haza a résztvevők. Reméljük, jövőre újra lesz lehetőségünk a kezdeményezésben részt venni, hiszen hiánypótló az egyszerre üzleti és családi esemény a magyar rendezvénypiacon.
M. Á.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >