Blokádtól az asztalig gurul az alma
Az Agrármarketing Centrum (AMC) jövő hónapban lebonyolítandó, 41,6 millió forintos keretösszegű pr- és reklámtendert írt ki a hazai almafogyasztás népszerűsítésére.
A néhány hetes kampány
célja, hogy a magyar lakosság az eddiginél
ötször-hatszor több almát vásároljon
a kormány által kijelölt hipermarketekben.
Ugyancsak szeptember 15-i határidővel és hasonlóan
nettó 41,6 milliós keretösszeggel, az AMC a Kiváló
Magyar Élelmiszer védjegy-termékeknek is
meghívásos in-store kampánytendert hirdetett. Az
október végére tervezett kampányra
ügynökségek és áruházláncok
közös pályázatát várják,
a kiírás szerint a kreatív és account
szakembereknek legalább 300 – kiskereskedelmi, szuper- és
hipermarket méretű – boltból álló
hálózatot is fel kell mutatniuk. Az elbíráláskor
elsősorban az üzletek tavaly őszi vásárlói
száma, a boltok száma és az alkalmazandó
eszközök döntenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >