Blokádtól az asztalig gurul az alma
Az Agrármarketing Centrum (AMC) jövő hónapban lebonyolítandó, 41,6 millió forintos keretösszegű pr- és reklámtendert írt ki a hazai almafogyasztás népszerűsítésére.
A néhány hetes kampány
célja, hogy a magyar lakosság az eddiginél
ötször-hatszor több almát vásároljon
a kormány által kijelölt hipermarketekben.
Ugyancsak szeptember 15-i határidővel és hasonlóan
nettó 41,6 milliós keretösszeggel, az AMC a Kiváló
Magyar Élelmiszer védjegy-termékeknek is
meghívásos in-store kampánytendert hirdetett. Az
október végére tervezett kampányra
ügynökségek és áruházláncok
közös pályázatát várják,
a kiírás szerint a kreatív és account
szakembereknek legalább 300 – kiskereskedelmi, szuper- és
hipermarket méretű – boltból álló
hálózatot is fel kell mutatniuk. Az elbíráláskor
elsősorban az üzletek tavaly őszi vásárlói
száma, a boltok száma és az alkalmazandó
eszközök döntenek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >