Blogot írnak, pizzát árulnak
A zeneiparban régóta kihasználják az énekesek és együttesek elvakult rajongóinak odaadásában rejlő üzleti lehetőségeket. Most valami hasonlóval próbálkoznak a vendéglátásban is – egyelőre elsősorban a legprogresszívebbnek mondható gyorsétteremláncok.
A Domino Pizza éttermek által alkalmazott módszer a közösségi média mindent elsöprő terjedésére épül: a lánc fiatal törzsvendégei feltehetik saját honlapjukra, blogjukra, Facebook- vagy Twitter-oldalukra a Domino Pizza értékesítő widget-jét (a widget olyan kódrészlet, amelyet egy internetes oldalba egyszerűen beilleszthetünk és futtathatunk). Az oldalt olvasók a widget-re kattintva pizzát rendelhetnek maguknak, az oldal tulajdonosa pedig fél százalékos jutalékot kap minden értékesítés után.
Az angol BLM Quantum digitálismédia-ügynökségtől származó ötlet arra mutat rá, hogy a 21. századi üzleti életben lassan minden mindennel összefügg, és a marketing még a vendéglátás területén sem ismer határokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >