Blogot írnak, pizzát árulnak
A zeneiparban régóta kihasználják az énekesek és együttesek elvakult rajongóinak odaadásában rejlő üzleti lehetőségeket. Most valami hasonlóval próbálkoznak a vendéglátásban is – egyelőre elsősorban a legprogresszívebbnek mondható gyorsétteremláncok.
A Domino Pizza éttermek által alkalmazott módszer a közösségi média mindent elsöprő terjedésére épül: a lánc fiatal törzsvendégei feltehetik saját honlapjukra, blogjukra, Facebook- vagy Twitter-oldalukra a Domino Pizza értékesítő widget-jét (a widget olyan kódrészlet, amelyet egy internetes oldalba egyszerűen beilleszthetünk és futtathatunk). Az oldalt olvasók a widget-re kattintva pizzát rendelhetnek maguknak, az oldal tulajdonosa pedig fél százalékos jutalékot kap minden értékesítés után.
Az angol BLM Quantum digitálismédia-ügynökségtől származó ötlet arra mutat rá, hogy a 21. századi üzleti életben lassan minden mindennel összefügg, és a marketing még a vendéglátás területén sem ismer határokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >