Blogot írnak, pizzát árulnak
A zeneiparban régóta kihasználják az énekesek és együttesek elvakult rajongóinak odaadásában rejlő üzleti lehetőségeket. Most valami hasonlóval próbálkoznak a vendéglátásban is – egyelőre elsősorban a legprogresszívebbnek mondható gyorsétteremláncok.
A Domino Pizza éttermek által alkalmazott módszer a közösségi média mindent elsöprő terjedésére épül: a lánc fiatal törzsvendégei feltehetik saját honlapjukra, blogjukra, Facebook- vagy Twitter-oldalukra a Domino Pizza értékesítő widget-jét (a widget olyan kódrészlet, amelyet egy internetes oldalba egyszerűen beilleszthetünk és futtathatunk). Az oldalt olvasók a widget-re kattintva pizzát rendelhetnek maguknak, az oldal tulajdonosa pedig fél százalékos jutalékot kap minden értékesítés után.
Az angol BLM Quantum digitálismédia-ügynökségtől származó ötlet arra mutat rá, hogy a 21. századi üzleti életben lassan minden mindennel összefügg, és a marketing még a vendéglátás területén sem ismer határokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Templomi jótékonyság, 21. század – A nap videója
A Shirdi-ben található Shri Saibaba templom Ázsia egyik legnagyobb konyhájával…
Tovább olvasom >Szállodai fenntarthatóság – A nap képe
Kicsit extrém ötletnek tűnik, de azt mondják, a vendégek által…
Tovább olvasom >