Black Friday a GfK-nál is!
Idén is 33%-os kedvezménnyel kínálja november 23-án egyes tanulmányait a GfK.
– Az utóbbi évek nagy sikereire való tekintettel ezévben is meghirdetjük az akciót – mondja Mihók Ildikó, a cég marketing és kommunikációs vezetője. – Az a tapasztalatunk, hogy érdemes a kedvezmények napján nekünk is akciózni, az ügyfeleink már várják a lehetőséget. Kedvelt tanulmányaik most nagy kedvezménnyel érhetőek el.
Akit érdekelnek további részletek, a következő gyűjtésből tájékozódhat:
https://www.gfk.com/fileadmin/
Kapcsolódó cikkeink
Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >