Biztatónak nevezte az évkezdetet az ABInBev
Az ABInBev számára jobban indult az idei év, mint arra a vállalat számított: mind a bevétel, mind a nyereség nagyobbat nőtt a vártnál.
Az első negyedév az ABInBev számára 2,6%-kal magasabb bevétellel és 5,4%-kal magasabb EBITDA-val zárul (4,99 milliárd dollárral, azaz 4,64 milliárd euróval). A nyereséghányad 90 bázisponttal 34,3%-ra emelkedett. Az értékesítés volumene azonban ismét enyhén, 0,6%-kal csökkent, a növekedés tehát teljes egészében az áremeléseknek és a költségmegtakarításoknak köszönhető.
A saját sör volumene valójában 1,3%-kal csökkent, míg a nem sörből értékesített mennyiség 3,5%-kal emelkedett. Az elemzők ugyanakkor nagyobb volumencsökkenéstől tartottak, és Michel Doukeris vezérigazgatóhoz hasonlóan „biztató évkezdetnek” nevezték az eredményeket.
Különösen Észak-Amerika mutatja a fellendülés jeleit, de a haszonkulcs Európában is kezd helyreállni.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >K&H: rekordszintre nőtt a fiatalok jövedelme
A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt…
Tovább olvasom >Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >