BIZERBA – az értékesítés szolgálatában

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 02. 14. 08:00

Az utóbbi 10 év számítástechnikai fejlődése megnyitotta a lehetőséget a Bizerba számára, hogy mérlegeit radikálisan megújítsa. Felhasználva a PC-technológia nyújtotta lehetőségeket, a Bizerba 2002-ben dobta piacra első generációs PC alapú, érintőképernyős mérlegét, majd 2009-ben, igazodva a változó piaci és design-trendekhez, megalkotta a KH típusú, új generációs, PC alapú mérlegét, valamint az ehhez a mérleghez tartozó, a technológia lehetőségeit kihasználó, Retail.Impact szoftverét.A KH típusú mérleg egy 12,1”-os, érintőképernyős, LCD-kijelzővel rendelkezik a kiszolgáló oldalon. A vevőoldali kijelző vagy 7”-os vagy 12,1”-os kijelzővel választható. A KH mérleg 1,6 GHz Atom processzorral, 60 GB háttértárral, wireless ethernet kapcsolattal, valamint szabadon konfigurálható felhasználói képernyővel rendelkezik.
A Bizerba KH új generációs mérlegével, valamint a Retail.Impact szoftverrel radikálisan meg fogja változtatni a jelenlegi frissáru-vásárlási környezetünket. A vásárlókat az értékesítés helyén látják el reklámokkal, receptekkel és termékinformációkkal. Magasabb minőségű vásárlási élményt nyújt majd a vevőknek, akik ezt nagyobb értékű vásárlásokkal fogják meghálálni.
Amennyiben élőben is szeretné megtapasztalni az itt leírt vásárlási környezetet, látogasson el az ALLEE bevásárlóközpontban megnyílt InterSpar hipermarketbe!

Receptnyomtatás
Mit főzzünk a hétvégén? A Bizerba KH típusú mérlegek esetén lehetőség van receptek vevőknek történő nyomtatására, melyeket az eladni kívánt termékekhez tudunk kapcsolni.
A recept feladata kétszintű.
1. A recepten szerepelnek az összetevők, melyek vevőink korábbi vásárlólistájának kiegészítéseként szolgálnak, így tudjuk ismét pluszvásárlásra ösztönözni vevőinket.
2. A recepten szerepel továbbá az elkészítési javaslat, mely kezdő szakácsoknak vagy egy új, bevezetni kívánt termék esetén az étel megfelelő elkészítésében nyújt hathatós segítséget.

Reklám megjelenítése
A vásárlók nagy százaléka impulzív vevő. Egy szépen bemutatott felvágottnak, süteménynek vagy gyümölcsnek, esetleg egy akciós vagy leértékelt terméknek nagyon komoly vásárlást ösztönző ereje van. Ezen termékek valamelyikét meg fogjuk vásárolni, még ha az otthon elkészített bevásárlólistánkon nem is szerepelt.
A boltban a szépen prezentált áruk mellett nagyon fontos, hogy a vevő folyamatosan futó reklámokkal találkozzon. A reklámok befogadása ebben a helyzetben a legjobb, mivel itt a vásárlási döntést támogató információkra, reklámokra szomjazik a vevő. Az ekkor adott impulzusok sokszor hatékonyabban eredményeznek vásárlást, mint a hagyományos reklámfelületek.
Hirdessünk tehát az értékesítés helyén!
A pult előtt sorban állva a Bizerba KH mérleg vevőoldali kijelzőjén reklámok futnak. A mozgó kép, a folyamatosan váltakozó reklámképek felkeltik a vásárlók figyelmét, és az impulzusok már el is érték hatásukat. Lehetőség van arra is, hogy egymáshoz fogyasztás vagy felhasználás szempontjából kapcsolható termékek reklámjait mutassuk be egymást követően, például sajthoz bort, narancshoz narancsfacsarót, húsokhoz fűszereket stb. ajánlva.

Termékinformációk a vevőknek
Tartalmaz ez a sütemény glutént?
Mennyi a zsírtartalma ennek a sajtnak?
A Bizerba felismerte annak szükségességét, hogy az élelmiszer-előállításban nem jártas eladók is magabiztosan tudjanak válaszolni a vásárlók kérdéseire. Lehetőség van minden termék alap- és kiegészítő adatainak a mérleg kiszolgáló oldalán történő megjelenítésére. Így a vevői kérdésekre az eladók a mérleg adatbázisából adják meg a válaszokat, ezzel növelve a vevői bizalmat és a visszatérő vevők számát.

Árufelismerés a zöldségosztályon
Hogyan lehetne felgyorsítani a zöldséges osztályon a mérlegelést?
A Bizerba KH árufelismerő mérlege, a terméket ráhelyezve, szín, forma, méret és felületi struktúra alapján megpróbálja azt felismerni. A mérleg különlegessége az, hogy a használat során folyamatosan tanul, és így az adott termék felismerési százaléka folyamatosan növekszik.

(x)

Kapcsolódó cikkeink