Bizakodik a A METRO-csoport
A METRO-csoport folytatta profitnövekedését, megtartva piaci pozícióját. A METRO az elkövetkező néhány évben is az egyik vezető nemzetközi kiskereskedelmi csoport marad.
A METRO-csoport továbbra is fenntartja középtávú előrejelzését, miszerint évi 6 százalék fölötti árbevétel-növekedést fog produkálni. 2010-es előrejelzései szerint a vállalat arra számít, hogy az eladások meghaladják az előző évi szintet, de ezzel még mindig nem érik el a kitűzött célt.
A METRO-csoport stratégiájának célja a hosszú távú nyereséges növekedés. Korábban, az éves középtávú növekedési cél 8 százalék volt.
A bevétel növelésének mértéke azonban döntően a makrogazdasági környezet függvénye.
A válság hatására az értékesítési trendet a vásárlási kedv visszaesése jellemezte a nem élelmiszer-ágazatban; különösen Kelet-Európában okozott gondokat a válság. A kelet-európai valuták leértékelődése negatív hatással volt az értékesítésre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >