Bizakodik a A METRO-csoport
A METRO-csoport folytatta profitnövekedését, megtartva piaci pozícióját. A METRO az elkövetkező néhány évben is az egyik vezető nemzetközi kiskereskedelmi csoport marad.
A METRO-csoport továbbra is fenntartja középtávú előrejelzését, miszerint évi 6 százalék fölötti árbevétel-növekedést fog produkálni. 2010-es előrejelzései szerint a vállalat arra számít, hogy az eladások meghaladják az előző évi szintet, de ezzel még mindig nem érik el a kitűzött célt.
A METRO-csoport stratégiájának célja a hosszú távú nyereséges növekedés. Korábban, az éves középtávú növekedési cél 8 százalék volt.
A bevétel növelésének mértéke azonban döntően a makrogazdasági környezet függvénye.
A válság hatására az értékesítési trendet a vásárlási kedv visszaesése jellemezte a nem élelmiszer-ágazatban; különösen Kelet-Európában okozott gondokat a válság. A kelet-európai valuták leértékelődése negatív hatással volt az értékesítésre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >