Bizakodik a A METRO-csoport
A METRO-csoport folytatta profitnövekedését, megtartva piaci pozícióját. A METRO az elkövetkező néhány évben is az egyik vezető nemzetközi kiskereskedelmi csoport marad.
A METRO-csoport továbbra is fenntartja középtávú előrejelzését, miszerint évi 6 százalék fölötti árbevétel-növekedést fog produkálni. 2010-es előrejelzései szerint a vállalat arra számít, hogy az eladások meghaladják az előző évi szintet, de ezzel még mindig nem érik el a kitűzött célt.
A METRO-csoport stratégiájának célja a hosszú távú nyereséges növekedés. Korábban, az éves középtávú növekedési cél 8 százalék volt.
A bevétel növelésének mértéke azonban döntően a makrogazdasági környezet függvénye.
A válság hatására az értékesítési trendet a vásárlási kedv visszaesése jellemezte a nem élelmiszer-ágazatban; különösen Kelet-Európában okozott gondokat a válság. A kelet-európai valuták leértékelődése negatív hatással volt az értékesítésre.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Valós gyártási problémát oldhatnak meg a hallgatók az Intersnack első mérnökversenyén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


