A Billa Ausztriában töretlenül fejlődik
Az osztrák kiskereskedelmi lánc 2017-ben hálózatát és szolgáltatásait is jelentős mértékben kiterjesztette. A Billa online értékesítése egy év alatt 40%-kal növekedett, miközben 31 új hagyományos boltot nyitott és 48-at szinte teljesen felújított, ezzel 1069 boltot üzemeltet az országban. A legizgalmasabb fejlesztésük a bécsi „drive-in” üzletük megnyitása volt, ahol a vásárlók online megrendelt termékeiket a kocsiban ülve is átvehetik.
Kapcsolódó cikkeink
Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az élelmiszerinfláció szeptemberben
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Többszínű ESL-eket vezetett be a SPAR Austria
Többszínű elektronikus polccímkéket (ESL) vezetett be a SPAR Austria, amellyel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >