A Billa Ausztriában töretlenül fejlődik
Az osztrák kiskereskedelmi lánc 2017-ben hálózatát és szolgáltatásait is jelentős mértékben kiterjesztette. A Billa online értékesítése egy év alatt 40%-kal növekedett, miközben 31 új hagyományos boltot nyitott és 48-at szinte teljesen felújított, ezzel 1069 boltot üzemeltet az országban. A legizgalmasabb fejlesztésük a bécsi „drive-in” üzletük megnyitása volt, ahol a vásárlók online megrendelt termékeiket a kocsiban ülve is átvehetik.
Kapcsolódó cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Bezárja online üzleteit a Foodora Ausztriában
A Delivery Hero leányvállalata, a foodora azt tervezi, hogy bezárja…
Tovább olvasom >Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >