Nagyágyú a magyar piacon
2016 novemberében megnyitotta magyarországi boltját és belépett a hazai piacra az egyik legdinamikusabban bővülő európai franchise, a NaturHouse.
A spanyol alapítású dietétikai franchise-t itthon a Natur Diet Zrt. képviseli.
A világszerte 31 országban közel 2300 dietétikai központtal jelen levő Naturhouse alapítása óta eddig 5,5 millió embernek adott tanácsot az egészséges táplálkozáshoz és a fogyókúrához. 2016-ban Amerikába is sikerült betörnie, itt az első üzlet nyitását jövő év elejére tervezik. A hálózat 7 éve szerepel a Franchise Direct TOP 100 franchise listáján.
A Naturhouse minden diabetikai központjában magasan képzett és tapasztalt dietetikusok segítenek a fogyni, illetve egészségesebben táplálkozni vágyóknak a cég szakemberei által kifejlesztett, saját gyártásban készülő természetes étrendkiegészítők és élelmiszerek segítségével. Ezek természetes alapanyagúak, zöldség, gyümölcs és gyógynövény kivonataiból állnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >IV. Employer Branding: A munkáltatói márkaépítés új ritmusa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarország a paprikára épít: 10. hely Európában a friss paprika exportjában, 5. a szárítottban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
