Nagyágyú a magyar piacon
2016 novemberében megnyitotta magyarországi boltját és belépett a hazai piacra az egyik legdinamikusabban bővülő európai franchise, a NaturHouse.
A spanyol alapítású dietétikai franchise-t itthon a Natur Diet Zrt. képviseli.
A világszerte 31 országban közel 2300 dietétikai központtal jelen levő Naturhouse alapítása óta eddig 5,5 millió embernek adott tanácsot az egészséges táplálkozáshoz és a fogyókúrához. 2016-ban Amerikába is sikerült betörnie, itt az első üzlet nyitását jövő év elejére tervezik. A hálózat 7 éve szerepel a Franchise Direct TOP 100 franchise listáján.
A Naturhouse minden diabetikai központjában magasan képzett és tapasztalt dietetikusok segítenek a fogyni, illetve egészségesebben táplálkozni vágyóknak a cég szakemberei által kifejlesztett, saját gyártásban készülő természetes étrendkiegészítők és élelmiszerek segítségével. Ezek természetes alapanyagúak, zöldség, gyümölcs és gyógynövény kivonataiból állnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Berobbant a brazil húsexport: ötszörösére nőtt a marhahús-kivitel az USA-ba
Jelentős növekedést mutat Brazília húsipari exportja 2025 első hónapjaiban: mind…
Tovább olvasom >Bánki H. Dezső kapta idén a Vetőmag Szövetség-díjat
Több évtizedes zöldségvetőmag-előállítói tevékenységért, valamint a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet…
Tovább olvasom >Május végén Magyarország kihirdetheti a mentességet a ragadós száj- és körömfájás ügyében
A ragadós száj- és körömfájás vírus utolsó kitörése óta nem…
Tovább olvasom >